frweber

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Heeft iemand ook zoeenh mailtje gekregen dit valt bij mij onder de categorie gevaarlijke post
lees hier onder
gr frans
Beste Frans,

Sinds 2000 ben ik vaak met de sat-hobby bezig geweest en dat is met alle zeer moeilijke technieken die na de invoering van Seca2 kwamen, wat op een lager pitje geraakt.

Ik denk erover om een Dreambox 7025 aan te gaan schaffen. Twin turner en natuurlijk de mogelijkheid om het op internet aan te sluiten. En natuurlijk kies ik niet zomaar voor een Dreambox. Dit komt natuurlijk door de berichten dat je op deze manier zou kunnen card-sharen. Ik wil hierover alleen niet openlijk over het Duckforum spreken.

Ik zou mij graag willen aansluiten bij een kleine groep gebruikers om op deze manier met een paar mensen ge-shared te kunnen kijken. Mijn interesse gaat uit naar het Canal digitaal pakket maar vooral ook het Spaanse Digital+ op Hispasat waarmee ik graag TVE 1 en 2 wil zien alsmede DARK.

Ik voel niks voor die vage advertenties op Marktplaats die vooral bedoeld zijn om geld te verdienen.
Ik wil het in betrouwbare kringen zoeken.

Ik wil niet met lege handen komen. Ik bezit namelijk een legaal abonnement op TV Vlaanderen.
Indien jullie dit niet hebben ligt hier misschien een mogelijkheid om wat voor elkaar te betekenen.

De werking van dit hele proces snap ik ook niet echt. Een poortje openzetten, klinkt eenvoudig maar ik ben nog van de tijd dat ik goldkaarten programmeerde en probeerde masterkeys te maken/verzinnen zodat ze auto-update werden. Dit was voor mij de lol. Niet zozeer het werkelijk kijken naar al die zenders. Maar de Spaanse pakketten en misschien ook SKY (?) zou leuk zijn.

Kortom,..kunnen wij misschien wat heen en weer mailen en elkaar leren kennen?
Het barbecue-seizoen in nog ver weg om met een aantal mensen te spreken.

Ik wacht met spanning je reactie af!

Groetjes,

xxxxxxxx

Inderdaad niet op ingaan ik heb ook geen idee wie dit is en persoonlijke mail zoals gepost zou ik niet vertrouwen.

Ik krijg dagelijks zulke mail ik ga hier ook niet op in want je weet maar nooit.

he wizzard
wou ik je van de week nog net een mailtje sturen met zo'n vraag maar zie het al hoef er niet aan te beginnen

@Frweber

Ik denk dat er geen kwade bedoeling achter zit en de beste man gewoon je eigen advies heeft opgevolgd:

frweber;172163 zei:
Ja wat moeten we daar nou op antwoorden, ik zou zeggen buiten het board om rond vragen en oren spitsen
gr frans

ik wil ook weer een schotel, kan iemand mij een beetje updaten? :biggrin:

Tuurlijk, wat wil je precies? Schotel shoarma, schotel kebab, schotel ribs...:biggrin:

nou een shoarma schotel met duivelse spaireribs kan mij wel bekoren ;)

Nee ik wil graag een goede ontvanger die ik kan aansluiten op het netwerk en die de beschikking heeft over vrij programmeerbare software. en een HD zou ook leuk zijn.

Ja dat lijkt me dan ook... een Dreambox, daarnaast is er nog de DGStation, de Triple Dragon (of hoe heet die ook alweer?) en de Reelbox.

De Dbox2 is er ook nog maar wordt niet echt zo verkocht en is een stuk minder populair ondanks dat het de moeder van de linux ontvangers is.

Reelbox schijnt erg mooi te zijn en goed te werken, wordt nog steeds aan verbetert ook nog, maar is nogal aan de dure kant. Kan bijv. wel reklames filteren en da's ook wel mooi.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan