Posting verwijderd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

Nova

Als ik niet zag dat ik er PM van Jack over gekregen had zou ik toch echt gaan denken dat ik seniel werd?

Vanmiddag posting gedaan over een testje met Polsat in de MR, waarin ik voornamelijk vroeg of het handmatig inkloppen van de codes een must was en of een key van de achtiende Jan nog geldig kon zijn?

Kijk ik vanovond, posting weg, en ook echt weg, zoekfunktie levert ook niets op?
En dat terwijl er volgens mij toch echt geen key vermeld werd, link gegeven werd of wat dan ook?
Ik snap het even niet?

Ik snap het nog steeds niet?
MNisschien dat het duckteam wat uitleg kan geven, zodat ik niet weer in de fout ga?

Sorry ik kan je niet helpen, betreffende posting niet gezien, met een beetje geluk ziet eendenteam deze posting vanavond en zal dan uitleg kunnen geven of het hoe en waarom of waar ie gebleven is.

Voor deze keer maken we een uitzondering en gaan in op het weghalen van een posting. We (en ook anderen) gaan hier (en ook niet ergens anders op dit board) geen discussie over aan; de regels zijn duidelijk en er wordt genoeg over gesproken.

In de posting wordt melding gemaakt van een buitelandse site waar een file gehaald is. Verder wordt er gesproken over een MR, polsat, keys, de 18e jan etc. Lijkt ons duidelijk dat het handelingen betreft die duiden op illegaal proberen naar polsat te kijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan