PowerQuest 7.0

W

wlady

Hallo Luitjes
Wie kan mij uitleggen hoe powerquest 7.0 werkt.
Als er soms iemand mee werkt zou die mij uitleg kunnen geven want ik komt er niet uit.Ik had met PowerQuest 6.0 geen problemen.Want als je dat geinstaleerd had moest je twee flopjes maken om de computer mee op te starten en dan kon ik een Backup maken.Maar bij deze 7.0 versie word er niet om gevraagd om flopjes te maken.Daarom graag een antwoordje hoe dat werkt.
Bijvoorbaad dank
Peter

Powerquest is een merk, geen product.
Het maakte vroeger verschillende software pakketten zoals partition tools en image tools.
Tegenswoordigs valt het onder de noemer van symantec, voorheen de grootste concurrent maar die heeft heel goed de kunst afgekeken bij M$ en groeit maar steeds groter.

Weet je wel zeker dat je met hetzelfde programma bezig bent ?

Hallo Luitjes
Wie kan mij uitleggen hoe powerquest Image drive 7.0 werkt.
Als er soms iemand mee werkt zou die mij uitleg kunnen geven want ik komt er niet uit.Ik had met PowerQuest 6.0 geen problemen.Want als je dat geinstaleerd had moest je twee flopjes maken om de computer mee op te starten en dan kon ik een Backup maken.Maar bij deze 7.0 versie word er niet om gevraagd om flopjes te maken.Daarom graag een antwoordje hoe dat werkt.
Bijvoorbaad dank

Powerquest Drive Image pro 7. Is inmiddels inderdaad van Symantec.
Werkt als volgt:
Klik op Start > Programma's > PowerQuest Drive Image > Create Rescue Diskettes.
Vanuit het programma zelf kun je dus geen rescue disks maken, tenminste ik heb hier ook 7.0 draaien en kon in het programma zelf geen optie vinden hiervoor.
Nu is mijn versie niet helemaal legaal en ik heb ook niet alle opties geinstalleerd dus bij mij bestaat die optie voor het maken van rescue diskettes ook niet bij de programma's.

Support hiervoor kun je in elk geval bij de gratis knowledgebase van Symantec vinden alhoewel die ook niet altijd even geweldig is.

Voor de vragen die ik gesteld heb op de twee vorige treahds zijn opgelost.Je moet namelijk via de PowerQuest cd opstarten .dan kun je de image terug zetten.die je op een andere schijf hebt gezet.
Maar allemaal bedankt voor de informatie.
Peter uit Delfzijl

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan