powersky

E

exell500

Waar kan ik de nieuwe software halen voor een powersky,of hoe kan ik hem updaten,er wordt niet veel vertelt over dit toestel,

ik heb reeds deze forum bezocht,heb er de nieuwe software erin geplaatst,maar helaas met de nieuwe software krijg ik nog steeds niet de nederlandse zenders erdoor,ik gebruik namelijk de laurand file,iemand een ander oplossing?

Weet er soms iemand welke code men moet gebruiken voor de receptor om de files door te sturen via Arioner.

vb. Met PsLoader is het :24680

DAT IS DE JUISTE CODE,eerst de nieuwe firmware erin en dan pas de nieuwe soft v96,anders lukt het niet,

v96 kan ik wel doorsturen via PS-LOADER en code 24680,ik heb zelf de vaersie V99, maar mijn probleem is dat ik de firmware met Arioner niet kan doorsturen omdat men eerst een code moet invoegen op mijn ontvanger.

Hallo satvrienden
Is er nu al iemand die op zijn powersky het nederlands pakket open heeft ? Eerst nieuwe firm. en dan soft !!!!!! Ik geraak er niet wijs uit met deze ontvanger. Als ik in het menu CI kijk zie ik zelfs niet welke ucas versie erop staat. Waar kan ik deze vinden ?

Aan alle satvrienden nog prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar toegewenst.

groetjes Postattack.

Hallo satvrienden
Ik ben hier terug na een paar dagen van afzondering met mijn Powersky. Heb nu met een van de laatste software versie's alle nederlandse kanalen open via de ingebouwde skycriptmodule inclusief freextv. En op hotbird krijg ik alles open wat niets te maken geeft met seca2 of irdeto2 of andere tweede versie's. Ik ben nu eigenlijk wel tevreden over wat deze ontvanger wel allemaal aan kan zekers gezien zijn zeer lage aankoop prijs(All? net niet het dubbel van een nieuwe module). Zapt ZEER snel zelfs van verschillende coderingen. Alleen als ik met de ariter18 editor mijn zelf ingescande settingslijst wil bewerken, krijg ik deze niet zoals het zou moeten zijn op mijn Pc gedowload.
Na ik deze heb opgeslagen en terug open maak krijg ik alle soorten van vreemde letters en tekens in de lijst, waarmee ik niet veel mee kan doen. En een bestaande settingslijst met de extentie **.ird heb ik nog niet gevonden.

groetjes Postattack

Kun je zeggen met wat je welke windows versie je werkt ?

Ik krijg hier steeds maar foutmeldingen als ik er nieuwe firmware probeer in te plaatsen.
Ik werk met xp.

Edwin

Hallo Edwin
Ik prog. met Arionner _022, en een nulmodemkabel.
Mijn Pc draait nu onder Xp home maar voorheen met Xp pro.
Met beiden kan dit programma goed overweg. hier nooit een foutmelding gekregen.

groetjes Postattack

Dag allen,
Wie kan er mij helpen, please
Als ik een .AUC file wil doorsturen via Arioner2.xx( en alle andere versies ook al geprobeert) gebeurt er niets Krijg melding
Waiting for ..... , al steker uitgetroken en ingevoegd en altijd niets. alle manieren getest en niets gaat.
Heb draagbaar PC met XP.
Met PS-Loader geen enkel probleem code 24680 en stuur geen probleem dus het ligt niet aan mijn kabel of poort.
Wie weet wat.

Volgens ik gelezen heb op een ander forum zou je de ontvanger moeten afzetten met de schakelaar op de achterzijde, het programma op uploaden zetten, en daarna de ontvanger moeten opstarten.
Alle andere manieren zouden foutmeldingen geven.

Edwin

Kan iemand mij helpen?Ik heb problemen met mij power sky .Ik krijg geen gecodeerde zender te ontvangen.Wat moet ik precies doen kan iemand mij uitleggen?Help me aub !!!!!!!

hi

ik heb all een tijdje powersky ps8210.
voor een nieuwe firmware en software heb ik problemen.kan iemand mij vertelen hoe moet ik die allemal vinden , mijn probleem is dat ik niet weet eerst firmware of eerst software moet met ps loader doorsturen naar reciver.
graag de naam van nieuw patch en software

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan