Premiere gekraakt volgens de Computer Guide

G

guppje25

Premiere gekraakt volgens de Computer Guide

Tijdens het testen van de uitzendingen van Premiere heeft het Duitse computer blad ?Computer Guide? naar eigen zeggen met hun testteam, het nieuwe Nagra 2 coderingssysteem gekraakt.

Ook beweren ze dat ze de PPV (Pay Per View) en de erotische kanalen hebben gekraakt. In een special staat in het november nummer alle details hierover. Wat vanaf aanstaande zaterdag in de winkels ligt.

In hoeverre het verhaal waar is zal de toekomst bewijzen. Gezien de vele beveiligingsexperts die zich over het nieuwe Nagra 2 coderingssysteem hebben gebogen lijkt het sterkt dat het systeem nu al gekraakt zou zijn.

Anderen beweren dat het een verkoop stunt zou kunnen zijn om de verkoop van het blad te promoten.

Bron: SatellietWereld.NL / Computer Guide

Heel vervelend voor ons maar ze hebben het in het genoemde
artikel over de mogelijkheid om Premiere via Irdeto te kraken
en dus te bekijken.
In het (gedateerde) artikel stond verder nog dat Premiere
okt/nov overgiaat op een nieuw codeersysteem te weten Nagra en dat dat nog niet gekraakt is.
Dus volksverlakkerij om maar te verkopen. (Heb ik trouwens niet gedaan)

Willemm

Hoe weet je dat Willemm? Heb jij al een uitgave van dat blad te pakken gehad?

Had me ook al sterk geleken als het de Duitse scene nog niet gelukt zou zijn en een computerblad zou het dan "effe" met een testteam doen.

B.T.

Het bericht gelezen hebbend en niet al te ver van de grens afwonend ben ik nieuwsgierig als ik ben bij een tijdschriftenhandelaar in Dld gaan kijken.
Het al niet helemaal vertrouwend heb ik het artikel daar gelezen met het teleurstellende resultaat.
Helaas.

Groeten,
Willemm

Bedankt voor de info Willemm.
Weten we dat ook weer, zoals ik al zei kon ik het me moeilijk voorstellen. In eerste instantie was ook ik optimistisch omdat ik ook iets gehoord had dat er iets op RTL zou komen van de nieuwe premiere hack of geweest zou zijn, en toen dit van het tijdschrift nog erbij.
Denkelijk zal het RTL programma dan ook iets soortgelijks zijn of zijn geweest.

Hoe dan ook, als jij het namelijk niet gehaald had, dan was ik even de grens over gewipt om eens te neuzen in dat tijdschrift, die moeite kan ik me dus weer bespraken.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan