Premiere lokte aandeelhouders met dubieuse leden.

LoL.... kan ook niet anders. Ze waren failliet, komen terug alsof ze nog nooit slecht in de cijfers gestaan hebben, moet ergens toch vandaan komen. De aandeelhouder mag betalen.;)

Maar "slechts" 2,4 miljoen (i.p.v. 3,4 miljoen) dat is toch nog iets waar C+ zich een puntje aan kan zuigen.
Voor een groot land als Duitsland vindt ik het eigenlijk maar erg weinig.

Maar hoorde ik het nu goed? Staat het aandeel Premiere momenteel 50 cent? Zoja, dan wil ik wel voor een paar euri aandelen gaan halen.:biggrin:

Black Tiger;194729 zei:
Maar hoorde ik het nu goed? Staat het aandeel Premiere momenteel 50 cent? Zoja, dan wil ik wel voor een paar euri aandelen gaan halen.:biggrin:

Nou nee op het ogenblik ff geen aandelen.:biggrin: je weet niet wat er overeind blijft.

De planing was dat premiere eind jaar op zwart gaat voor kijkers zonder abbo maar het kan wel eens anders zwart worden.want dat spul draaid ook puur op aandeelhouders. en is geen reclame voor de beurs.

Ben je niet spaarcenten kwijt dan wel een dure abbo aan geld.tegenwoordig is alleen nog zeker wat je in je maag hebt. betaald of niet betaald. geneen wil het weer hebben of stelen het je af.:kont:

Grtz.

Mwah, met 2,4 miljoen abo's moet er nog wel iets te verdienen zijn lijkt me, dus voor die 50 cent wil ik wel voor 50 euri aandelen.:biggrin:

Zal zo'n vaart niet lopen met het op zwart gaan, dan hebben we een paar jaar geleden wel gezien toen de boel al failliet was.
En het gewone "op zwart gaan" van het beeld eind deze maand zal ook wel weer nieuwe abo's aantrekken want die ervaring hebben we ook bij C+ op kunnen doen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan