premiere originele card

J

jerry1

Ik heb een premiere abo maar die card wil niet werken in een dragon cam met software 3.32 ik heb een humax 5400z h2.08 met hot 7.1,in de menu als ik card of card+emu zet geen reactie kan iemand mij daarbij helpen of een idee geven.

Je hebt dezelfde configuratie als ik, mijn premierekaart werkt in de dragoncam met predator 3.32 maar ook in de interne cam van de humax. (zit hier in de interne cam).
Hij zou het zeker moeten doen als je "Card" hebt geselecteerd in het config menu.
Is je kaart wel geactiveerd ?.

Ik heb eens alles terug geinstalleerd,nieuwe software,nieuwe pretador3.32 nieuwe settings ;en na een paar seconden wachten had ik wel ineens beeld met de dragoncam.(Mijn abo loopt al 3 jaar,maar gebruikte de kaart met een Pr fox reveiver).Maar in ieder geval bedankt voor uw antwoord.Nu heb ik de humax 5400z in gebruikt,zo heb ik alles in ??n receiver.

Effe een vraagje,, heb ik geloof ik al eens eerder gevraagd maar toch,, weten julie zeker dat je in de dragoncam ook gewoon de updates krijgt.
Ik heb een topfield 3000 CI pro waar nu een dragon cam met canal kaart zit en een alphacrypt module met de premiere kaart,, maar dan wil het beeld wel eens een freeze geven doordat deze cams niet lekker samenwerken.

Als ik zeker weet dat dragoncam updates geeft dan kan ik eens proberen of de dragoncam wel goed samen werkt met een aston cam 1.05.

Ik heb hier nog wel een galaxis staan waar ik eventueel de premiere kaart ook in kan updaten maar weet niet precies hoe vaak premiere updated,, is dat net als canal een hele maand of maar een enkele keer.

Want als ik een update mis heb ik eenprobleem en moet ik weer naar kennis in duitsland mailen die weer moet gaan bellen en dat duurd dan weer een paar dagen.

Maagdelijke kaart wordt niet geactiveerd, keyupdates om de 6 weken wel, kaart uitschakelen na einde abo komt ook niet door in de dragon waardoor de kaart nog 4 tot 6 weken blijft werken.....dit lees ik net op een duits board.
Kaart type S02 met ID 1702.

Bij mij zit de kaart in de interne cam van de humax en werkt al bijna een jaar, kan je dus geen garantie geven voor keyupdates in de dragon...

als dat waar is dan laat ik liever mijn premiere abo in mijn humax pr fox ,dan zal ik wel dat probleem niet hebben.is een beetje meer werk om mijn video te veranderen maar dat zal wel geen probleem zijn.Bedankt voor die mededeling.

Valt wel mee .... zal het nog even anders formuleren:

Een reeds geactiveerde officiele kaart met ID 1702 werkt normaal in de Dragon en ontvangt ook de keyupdates. Wanneer je het abonnement opzegt dan wordt het uitschakel signaal niet opgenomen en werkt de kaart nog tot de volgende keyupdate....mooi meegenomen toch ?.

Heb dit niet getest, maar zo luid het verhaal op een duits board waarvoor ik dus geen garantie kan geven.

Wanneer je een niet officiele kaart hebt (cere*ro) met CA-ID 1722 dan gaat dit verhaal niet op, de officiele predator bevat geen CA-ID 1722, maar kan hiervoor wel gepatched worden.

Nou dan ga ik dat toch maar een sproberen,, premiere kaart in dragon en mijn Seca kaart in een aston cam 1.05,, kijken of die 2 wel kunnen samenwerken en geen ruzie maken.

Probleem nu is dat af en toe het beeld bevriesd en moet ik mijn topfield effe uit en aan zetten en heb ik wel weer beeld.

Maar als je een updated mist,, kan je de kaart dan nog wel opnieuw in een officiele premiere ontvanger doen en dan alsnog op een update wachten of moet je dan echt bellen,, bedoel worden updates meerdere malen verstuurd of echt maar 1 keer.

@jack.

Kan je geruststellen:
Heb 2 premierekaarten met ID 1702 beide prepaid 1 x S01 met alleen een "start" abo en een S02 met start / film abo.

De S01 heb ik ongeveer 2 maanden niet gebruikt en zojuist in de Dragon gepropt...geen beeld en na een half uur kwam de update...beeld. Dus de keyupdates worden meerdere keren per dag verzonden.

Hmm nu moet ik even niet vergeten mijn start-abo op te zeggen wordt er nu wel aan herinnerd met dit verhaal.

Das mooi Jopie,, na 2 maanden nog een updated,, volgens mij werkt dat nog beter dan canal hier in nederland,, daar moet je volgens mij na 2 maanden echt een reactivatie voor aanvragen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan