Premiere transponderwijzigingen?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.344
Punten
113
Leeftijd
61
Ik kon het middels een zoekopdracht niet vinden maar per 1 juli heeft Premiere de transpondernaam in SKY gewijzigd. Wel heb ik een melding gezien in een post dat dit zo goed als zeker zou gebeuren.

Echter heeft dit wel tot gevolg gehad dat er zenders gewijzigd zijn.

Onder andere Sci-FI, Premiere Filmfest, Discovery, NGC en NGC Wild, Heimat en Goldstar zaten ergens anders of gebruikten andere pids of iets in die geest.

Dit zijn ze niet allemaal, er waren ook andere zenders nog gewijzigd.

Ik heb hier 2 ontvangers opnieuw zenders moeten laten inscannen zodat ze weer zichtbaar waren.

Dus mocht iemand zich afvragen waar bepaalde zenders gebleven zijn... doe nog maar eens scannen.;)

Hee thnx Tiger, ik was ze namelijk al een paar dagen kwijt.

Groetjes,

Wing

Wederom nieuws. Vannacht hebben ze weer lopen prutsen aan de zenders zodat er nu ook een aantal zenders ook niet meer Premiere maar Sky heten, net als de pakketnaam.

Premiere 1 heet vanaf nu Sky Cinema 1, Premiere 2 heet Sky Cinema 2 en zo ook voor nummertje 3 en 4, verder nog Sky Nostalgie, Sky Krimi etc.

Dus mocht iemand gisteren een nieuwe scan gedaan hebben en nu Premiere niet terugvinden, moet je ofwel even een image gebruiken die de benaming automatisch goed aanpast of even herscannen c.q. middels DreamboxEdit of Dreamset de zenderlijst opnieuw bewerken.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan