premiere

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Math

Er zijn mensen die premiere kijken. Wie kan mij vertellen, of de bundesliga wedstrijden Live dus in het premiere complet pakket zitten. Je zou zeggen van wel als je naar de naam van het pakket kijkt.

Math

Hoi,,
ja bundesliga kun jij bij premiere live kijken ook formula 1.
hellas alleen met en abo............,,of????
en ook voor de toekomst is gezorgt premiere is deze maand an de beurs gegaan.En heeft op die manier circa 800 000 000 euros
in de kassa gekregen..........!!

ik hoo de toekomst brengt ok its leuks voor de hobbyist!??

groetjes
houty2002

NEE die kan je niet kijken met het complete pakket,, dan heb je alleen de 2 sport zenders die switchen tussen alle voetbalwedstrijden.

Hiervoor moet je dan de pay per view kanalen hebben en daar moet je gewoon apart voor betalen,, zitten dus niet in het complete premiere pakket.

De 2 sportzonders zijn voldoende voor het complete bundesligapakket. Normaal gesproken worden deze elke zaterdagmiddag uitgezonden via Premiere Sport 1.

Als je verder niets doet, zit je op het zg. Konferenz kanaal en daar switchen ze tussen de wedstrijden, meestal als er is gescoord.

Echter, op dat kanaal (sport 1) kun je ook kiezen voor zg. subkanalen en dan kun je kiezen welke wedstrijd je wilt zien. Je schakelt dan over naar een zender met een andere VPID en APID. Op de dreambox doe je dat - afhankelijk vd image - met de groene knop (voor hydra image is dat eerst de shift-toets en daarna pas groen).

Jack,
Dat klopt niet wat je beweerd.
Als je het komplete Premiere Pakket hebt,kan je wel alle Voetbalwedstrijden bekijken.
Het enig probleem ligt aan de Reciever waarmee je bezig bent.
Als je een org Premiere Ontvanger
hebt,moet je op Sport 1 gaan en dan met het OPTIE(Gele)knop de index openen van alle wedstrijden en heen schakelen naar de wedstrijd die je bekijken wilt.
Deze optie heeft de Humax 5400 ook(daar heet het Sport Portaal en kan je met de gele knop openen)
Anders moet je misschien met een andere ontvanger een scan doen als de Voetbalwedstrijden aan de gang zijn,want anders zijn die inactief.
Dit vertel ik uit eigen ervaring want ik heb een kompleet ABO van Premiere natuurlijk zonder PPV.

Hoop duidelijk geweest te zijn
alberto53

had al het gevoel dat dit inderdaad zou moeten werken via sub menu`s. Vroeger als je van de humax5400 de settings inlas zaten de wedstrijden bundesliga1 bundesliga2 enz op de zelfde frequentie alleen de Vpid en nog enkel andere gegevens waren verschillend. Ik kreeg van iemand een mail, dat deze sub menu`s ook in de dreambox zitten.

Ik weet genoeg Math

bij huts staan de laatste settings van pet123 en daar zijn de voetbalkanalen al in geprogrammeerd.Ikzelf heb een abbo van 41 euro per maand van premiere en als je een contrackt neemt van 2 jaar krijg je er een receiver bij voor 1 euro (??nmalige kost),en het is een tof pakket zelfs holland of belgie kunnen er niet aan tikken,maar je moet wel duits verstaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan