Pret op woensdag

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
Man komt bij de dokter voor een onderzoek. Hij is klaar en zegt tegen de man: "Ik geef u nog twee weken." De man verlaat onthutst de onderzoekskamer en gaat verdwaasd naar huis. Daar aangekomen overdenkt hij zijn leven en de tijd die hem nog rest. En hij neemt een drastisch besluit. Die 2 weken zal hij leven zoals hij nog nooit heeft gedaan. Hij verlaat zijn vrouw, zuipt zich elke dag klem, heeft elke meerdere vrouwen, hij gokt, bouwt enorme schulden op...
... en na 3 weken... leeft hij nog steeds.
En na 4 weken gaat hij weer eens bij die dokter langs. Hij zegt tegen de dokter: "Wat maak je me nou?! Je zegt ik geef je nog 2 weken en nu zijn we 4 weken verder!" "Ja," zegt de dokter, "4 weken verder... terwijl ik toch duidelijk gezegd heb dat u nog 2 weken had om die openstaande rekening te betalen!"

Oma had zin in sex en dacht:
laat ik eens naakt in bed gaan liggen
dan zal opa vanzelf wel op ondeugende idee?n komen.
Opa komt de slaapkamer binnen, doet zijn sloffen uit,
doet het licht uit, doet zijn kamerjas uit, gaat naast oma liggen en zegt:
"Volgens mij krijgen we morgen onweer... want het putje stinkt."

Ik was gelukkig...

Mijn vriendin en ik hadden al meer dan een jaar een relatie, dus besloten we te gaan trouwen..

M'n ouders hielpen me op elke manier die ze maar konden bedenken, m'n vrienden hadden me aangemoedigd en m'n vriendin??

Ze was echt een droom!!

Er was alleen ??n ding waar ik me ongerust over maakte, heel ongerust eigenlijk en dat ene ding was haar jongere zusje..

Mijn aanstaande schoonzusje was 20 jaar, mooi blond, droeg super korte minirokken en laag uitgesneden truitjes.. Ze bukte regelmatig wanneer ze in m'n buurt was en ik zag dan haar string... Volgens mij deed ze het express.. Want ze deed het nooit als ze bij iemand anders stond..

Op een dag belde het jongere zusje me op en vroeg of ik even wou langskomen om de uitnodigingen te bekijken..

Ze was alleen toen ik daar aan kwam.. Ze fluisterde tegen me dat ik binnenkort getrouwd zou zijn en dat ze gevoelens en verlangens voor me had waar ze niet overheen kon komen en eigenlijk ook niet overheen wou komen.. Ze zei tegen me dat ze ??n keer de liefde wou bedrijven met me voordat ik was getrouwd met haar zus en de rest van m'n leven met haar zus was verbonden..

Ik was helemaal in shock en kreeg geen woord meer uit m'n keel... Ze
zei: ik ga naar boven, naar m'n slaapkamer en als je ermee wilt doorgaan kom dan maar naar boven en pak me..

Ik was verbaasd en nog helemaal in shock terwijl ik keek hoe ze naar boven liep.. Toen ze boven aan de trap stond, deed ze haar string uit en gooide die van de trap naar beneden naar mij toe.. Ik bleef nog even daar staan, draaide me om en liep rechtstreeks naar de voordeur.

Ik deed de deur open en liep naar buiten. Ik liep rechtstreeks naar de auto toe..

M'n aanstaande schoonvader stond buiten. Met tranen in zijn ogen gaf hij me een hand en zei: "We zijn erg blij dat je geslaagd bent voor onze kleine test.. We konden ons geen betere man voorstellen voor onze dochter.

"Welkom in de familie!!"

De moraal van dit verhaal is:

"Bewaar altijd je condooms in de auto"

Je hebt de goede manier van praten met je zoon / dochter en de foute
Eerst komt de goede dan de foute

1. Je kind hangt al heel de dag voor de tv veder doet hij / zij niets je zegt er iets van

A. Hey je hangt hier al heel de dag.. gaat eens lekker naar je kamer
B. Zeg gozer je chillt hier al lang genoeg ga naar je kamer veder lounge
C. H? gaat naar je kammer veder chillen.. mama sms't wel als we gaan eten

2. Je zoon neemt een vriendin mee naar huis:

A. wat een mooie meid is dat
B. Noohhh das een omin boem lekkere chik
C. Dumpen die Bitch

3. Je bent een goede vriend en je ziet dat je vriendin een nieuwe scooter hebt

A. dat is een mooie scooter
B. Nooh waar heb je die scoobie geklaart

4. Je ziet een mooie vrouw

A. jemig wat ben jij een mooie vrouw
B. ZO h? wat ben jij een mooie chick.. jij klaart de boel
C. H? smaatje zullen we ballen

5. Je bent op msn en je typt:

A. heel even wachten ben zo terug
B FFFFF w8ten bzt
C.BRB (Be Right Back)

Een blondje, Debby genaamd, zit diep in de miserie. Haar kapperszaak is failliet gegaan en ze zit in serieuze financi?le moeilijkheden. Ze is zo wanhopig dat ze besluit om God om hulp te vragen. Ze begint te bidden: "God help mij alstublieft! Ik ben mijn zaak kwijt en als ik niet dringend aan geld geraak, ben ik mijn huis ook kwijt! Laat mij alstublieft de Lotto winnen!" Het is Lotto-avond en iemand anders wint de grote pot. Debby moet inderdaad ook haar huis verkopen en ze begint weer te bidden: "Mijn God, laat me alstublieft de Lotto winnen! Ik ben mijn zaak kwijt en ook mijn huis al, en ik ga weldra mijn auto ook moeten verkopen!" De Lotto-avond komt en Debby heeft weer geen geluk. Nadat ze haar auto heeft moeten verkopen, begint ze terug te bidden: "Mijn God, waarom heb je mij verlaten? Ik heb mijn zaak verloren, mijn huis en mijn wagen moeten verkopen. Ik hoop dat je mijn twee kinderen nu ook niet laat verhongeren. Ik vraag je niet vaak om hulp en ik heb je altijd goed gediend. ALSTUBLIEFT laat mij deze ene keer de Lotto winnen zodat ik mijn leven weer kan organiseren. Plotseling is er een verblindende lichtflits en de hemel trekt open en Debby hoort de stem van God weergalmen: "DEBBY, Debby, .... help me ook eens een h??l klein beetje ......... en vul nu eindelijk eerst eens een lottoformulier in"

Er zit een bedelaar langs de weg die elke dag 1.000 frank krijgt van een voorbijganger. Dit gebeurt enkele jaren tot plots de bedelaar van dezelfde man slechts 700 frank krijgt. De bedelaar denkt bij zichzelf dat 700 frank nog altijd niet slecht is, maar toch minder is dan 1.000 frank. Een jaar later krijgt hij plots maar 500 frank meer en nu wil hij wel eens weten hoe dit komt. Hij vraagt dus aan de man van wie hij jaren 1.000 frank, daarna 700 frank en nu nog 500 frank heeft gekregen waarom dit zo is. De man antwoordt " Ja, het leven wordt alsmaar duurder en vorig jaar is mijn oudste zoon naar de universiteit gegaan en dat kost veel geld. Vandaar dat ik je 700 frank gaf. Nu is ook mijn oudste dochter naar de universiteit gegaan en dat kost dus weer wat meer." De bedelaar vraagt daarop : "Hoeveel kinderen heeft u zo eigenlijk ?" waarop de man antwoord :"vier schatten van kinderen" De bedelaar bezorgd : "U gaat die toch niet allemaal op mijn kosten laten studeren?"

Een zwerver vraagt aan een voorbijganger 100 frank. De man vraagt : "Ga je met dat geld drank kopen ?". "Neen", antwoordt de zwerver. Man : "Ga je het geld vergokken ?". "Neen", antwoordt de zwerver. Man : "Kan je dan met mij eens mee naar huis komen zodat mijn vrouw kan zien wat er gebeurt met een man die niet drinkt of gokt ?"

"Ik heb zojuist een vals eurobiljet van 5 euro gevonden."
"Oh ja, wat heb je ermee gedaan?"
"Weggegooid, omdat ik meteen zag dat het een vals briefje was."
"Waaraan zag je dat dan?"
"Nou, op de eerste plaats was het niet grijs maar paars, en ook stonden er twee nullen achter de vijf..."

Sam heeft een zeer goed lopende haringkar. Zijn vriend Moos komt voorbij, en trots vertelt Sam hoe goed de zaken gaan. Dan komt het hoge woord eruit, en vraagt Moos: "Sam, kan ik honderd euro van je lenen?" Sam kijkt Moos aan en zegt: "Moos jongen, zie je dat gebouw daar aan de overkant van de straat? Dat is de ABN/AMRO Bank, en daar heb ik een deal mee: Zij verkopen geen haring, en ik leen geen geld uit"!

Een slonzig geklede kerel loopt een bank binnen en roept tegen de baliemedewerkster: 'Ik wil een bankrekening openen, verdomme!'. 'Dat kan meneer', zegt de medewerkster, 'maar u hoeft niet zulke taal te gebruiken hoor'. 'Schiet es een beetje op meisje, ik wil een bankrekening en vandaag nog!', roept de kerel. 'Ik wil u graag helpen meneer', zegt de dame wat ge?rriteerd, 'maar ik zou het op prijs stellen als u mij niet op zo een manier aansprak'. 'Geef me verdomme een bankrekening!', zegt de man. 'Sorry', antwoord de dame boos, 'maar ik moet even met de manager gaan praten'. Ze staat op en komt even later terug met een man van middelbare leeftijd die vraagt wat hij kan doen. 'Zeg luister es vriend' zegt de kerel, 'ik heb net tien miljoen gewonnen in de loterij en ik wil verdomme alleen maar een bankrekening openen!'. 'Zooooo...', zegt de manager, 'en deze trut maakt problemen?".

Een koppel op weg huiswaarts na een vermoeiende vakantie, besluit om wat uit te rusten in een hotelletje langs de weg. Ze vragen de receptionist om hen over vier uur weer te wekken. Bij het vertrek krijgen ze een rekening gepresenteerd van ?350. De man ontsteekt in woede. De receptionist en de manager vertellen dat dit de standaardtarieven zijn. Het hotel beschikt over een riante sauna metmassage, een zwembad met yacuzzi, allemaal ter beschikking van de ge?erde gasten. Elke avond een optreden van de beste artiesten uit Parijs, Londen en Amsterdam. De man zegt dat ze daar geen gebruik van hebben gemaakt. De manager blijft echter bij zijn verhaal :"Het is hier, dus u had er kunnen gebruik van maken". De man schrijft morrend een cheque uit en overhandigt die aan de manager. Daarop roept deze verbaasd uit: 'Maar mijnheer, dit is een check voor slechts ?100 !!' Klopt', zegt de man, 'Ik heb u ?250 in rekening gebracht voor het slapen met mijn vrouw'. Maar dat heb ik niet gedaan', roept de manager verontwaardigd. Tja', antwoordt de man, 'Ze was hier, dus u had gekund....'

Bram en Moos moeten belasting betalen, maar hebben hun geld in de kroeg opgemaakt en thuis hebben ze ook niks waardevols. "Weet je wat," zegt moos, "we gaan wel effe naar het belasting-kantoor, dan leggen we het wel even uit." Bram en Moos samen naar het kantoortje. Daar aangekomen zegt Moos: "Laat mij maar eerst." Dus Moos naar binnen. 15 Minuten later komt Moos helemaal naakt naar buiten. Bram: "Wat is er met jou gebeurd?" Moos: "Ze zeiden dat als ik geen geld had, ik m'n kleren maar moest geven." Bram denkt slim te zijn en zegt tegen Moos: "Weet je wat, ik kleed me al vast uit, dan kunnen ze me kleren niet meer afpakken." Bram naar binnen. 15 Minuten later komt Bram het belasting kantoor uit met een knoop in zijn piemel, een kurk in zijn kont en zijn ogen afgeplakt met tape. Moos: "Wat is er met jou gebeurd?" Bram: "Ze hebben het gas, water en licht afgesloten."

Ik ben erin geslaagd om een uitkering te krijgen voor de Bouvier van mijn buren. Eerst wilde die dame van het OCMW niet luisteren en zeker er niet voor betalen, maar ik heb het toch kunnen uitleggen ! "Maar mijnheer, het is een hond" zei die trut. Toen heb ik haar gezegd : "Hij heeft er niet voor gekozen een hond te zijn, en je mag hem niet discrimineren op basis van zijn ras..." Daar kon ze niets tegen inbrengen, maar ze bleef aarzelen. Na vijf minuutjes onderhandelen haalde ik een ander argument boven : "Hij is bruin, hij heeft krulhaar, spreekt geen woord Nederlands en heeft nog nooit een dag gewerkt in zijn leven. Bovendien steelt hij alles waar hij zin in heeft." Toen kreeg Woefke niet enkel een werkloosheidsuitkering, maar er werd hem ook kindergeld, gratis medische verzorging en een sociale woning aangeboden.'t Is maar een kwestie het te kunnen uitleggen nietwaar !

Een zeeman, lang gevaren, wilde wel weer ens lekker van bil. Hij vraagt aan zo, n hoer of ze wat speciaals wilde doen, Ja hoor zo lang je betaalt is alles goed. Hij mee met haar en hij zegt, wil je in bad gaan zitten en de kraan open zetten dan is het net of ik me op zee voel. Zij doet dat en hij zegt wil je ook de douche aanzetten dan is het net of het regent. Ook dat doet ze. Toen zegt hij wil je ook met armen en benen in bad bewegen want dan is het net of het slecht weer is op zee. Ook dat doet ze. Toen zegt hij wil je ook nog blazen, dat geeft me het gevoel dat ik in stormachtig weer op zee ben met regen erbij. Die hoer ligt blazend, steunend en kreunend in bad en zegt, komt er nog wat van want ik wordt doodmoe. De zeeman zegt sorry meissie, met zulk slecht weer neuk ik niet.

Een man komt op een dag thuis van zijn werk en ziet dat zijn vrouw haar koffers heeft gepakt. Hij vraagt haar waar ze naar toe gaat, zij antwoordt : "Ik ga naar de hoerenbuurt aan het Noordstation.". Hij vraagt haar waarom ze daar naartoe gaat. Zij : "Ik heb juist gehoord dat ik daar 2.000 frank per neukbeurt kan krijgen terwijl ik het hier gratis moet doen." De man pakt ook zijn valies en begint al zijn kleren in de valies te smijten. Zij : "Wat ga jij doen ?". Hij : "Ik ga je volgen, ik wil zien hoe jij van 4.000 frank per jaar gaat leven."

Op een regenachtige avond pikt een taxichauffeur een vrouw op. Op het moment dat zij in de taxi stapt ziet hij dat de vrouw poedelnaakt op de achterbank gaat zitten. "Waar naar toe ?", stamelt de taxichauffeur. "Richting Antwerpen", zegt de vrouw. "OK", zegt de chauffeur terwijl hij lang in de achteruitkijkspiegel kijkt. De vrouw merkt dit op en vraagt: "Waar zit jij eigenlijk naar te gapen man!". "Awel", zegt de chauffeur," ik vraag mij af hoe gij hier gaat betalen." De vrouw spreidt haar benen en zegt : "Beantwoord dit uw vraag ?" De taxichauffeur : "Hedde niks kleiners ?"

Een man gaat binnen bij een hoertje. Hij vraagt of hij haar aan haar poesje mag likken. Het hoertje stemt toe voor 5.000 fr. De man betaalt en gaat zijn gang. Na een tijdje vindt hij daar beneden een stukje selder, hij neemt het uit zijn mond en gooit het weg, een tijdje later vindt hij een stukje aardappel. Hij vindt het vreemd dit hier te vinden maar hij staat heet dus hij doet verder. Nog later vindt hij een stuk wortel. Hij wordt het beu en vraagt aan het hoertje : "Ben jij een beetje ziekelijk meisje ???". Zij antwoordt : "Neen, maar de vorige klant die daar beneden bezig was wel !!!".

Een man gaat naar een hoerenkot maar zit een beetje krap bij kas. Hij vraagt dan ook aan de bazin de budgetformule voor 200 fr. De bazin : "Dan moogt ge het doen met een geit." De man (met tegenzin) : "Ok, 't is beter dan niks." De man doet zijn ding en maakt aanstalten om naar buiten te gaan, tot de bazin hem terugroept. "Je mag ook nog gratis naar de live-show hiernaast gaan kijken." De man laat zich dit geen twee keer zeggen en stapt de duistere kamer ernaast naar binnen. Op een podium ziet hij twee zwarte mannen die een blanke vrouw langs alle kanten liggen te neuken. De man zegt tegen de persoon die naast hem zit : "Amai, dat is hier nie slecht." De gebuur : "Dan had ge da zojuist moeten zien. Toen zat er hier enen op een geit."

Een verwoed golfspeler gaat een avondje op stap in de Antwerpse rosse buurt en blijft hangen aan een Thaise schone. Een poosje later bevinden ze zich op haar kamer en van 't ??n woord komt 't ander bed... Terwijl hij haar naait roept het meisje luid: "Joko ho! Joko ho!", telkens opnieuw. Hij vindt dat een leuke manier van klaarkomen en geeft maar katoen, en zij maar gillen "Joko ho! Joko ho!"...
's Anderendaags gaat hij een spelletje golf spelen met een Engelse vriend. Bij de zesde hole slaat hij het balletje meteen in het gat, springt op van vreugde en roept spontaan: "Joko ho! Joko ho!". Waarop de Engelsman hem vraagt: "What do you mean, the wrong hole?"...

Een vrouw stapt een garage binnen om een grote, dure wagen te kopen. Gekleed in een extravagante bontmantel stapt ze naar de verkoper. De verkoper, die een groot dierenvriend is, zegt : "Madam, weet ge wel hoeveel beesten ze hebben moeten fokken om die mantel te maken ?" De vrouw verontwaardigd : "Weet gij wel hoeveel venten ik heb moeten fokken om hem te kunnen kopen ?"

Wat zijn de gelijkenissen tussen naar de hoeren gaan en benji-jumping?
Het kost ongeveer evenveel, het duurt maar een paar seconden en als het rubber breekt ben je er geweest.

Een man gaat een hoerenkot binnen en vraagt aan de bazin om een meisje om zich te laten afzuigen. De bazin stuurt hem naar de 3de deur links. Hij komt binnen stelt, zich voor aan het mooie, jonge hoertje en na een kort gesprek begint het hoertje aan haar werk. Na een kwartiertje trekken, sleuren en zuigen komt de man klaar in de mond van het hoertje. Het hoertje gaat naar een hoek van de kamer en spuwt alles in een grote plastieken emmer. De man vindt dit een beetje raar en zegt : "Zeg, slikt gij dat normaal niet door ???". Het hoertje : "Normaal wel, maar vandaag heb ik een competitie met die van hiernaast, wiens emmer het eerst vol is mag ze alletwee uitdrinken."

Van Puffelen neemt met tegenzin zijn vrouw op haar herhaaldelijk dringend verzoek mee op zakenreis naar Parijs, waar hij vaak heen moet. Bij de nachtclub die ze bezoeken roept de portier: 'Ha, meneer Van Puffelen, hoe gaat het?'. Binnen vraagt het barmeisje: 'Ha, die meneer Van Puffelen, wat wilt U dit keer drinken?'. Zijn vrouw vertrouwt het niet. Een striptease danseres vraagt het publiek: 'Wie trekt er vandaag mijn slipje weer uit ...', waarop het publiek invalt met: 'Dat zal meneer Van Puffelen wel weer wezen!'. Zijn vrouw sleurt hem woedend de nachtclub uit. Vloekend en scheldend zitten ze even later in een taxi naar hun hotel. De taxichauffeur draait zich om en zegt: 'Meneer Van Puffelen, U moet het zeggen hoor. Als die hoer te lastig wordt, dan flikker ik haar op straat.'.

Kom ik van de week bij de Gamma. Sta ik bij de kassa, gaan alle sirenes af. U bent de 100.000 klant in dit filiaal, gefeliciteerd u krijgt van Gamma, een cheque van 1000 Euro.
En het mooie is, u hoeft ?m niet hier te besteden.
Fantastisch, denk ik, ik ga direct naar de hoeren. Kom ik aan bij Yap Yum. De 500.000 ste klant sinds onze opening. U mag onbeperkt gratis en je mag kiezen welke hoer je wilt.
Normaal neem ik alleen de goedkope, dus nu had ik wel zin in een dure, eentje uit de Kama Sutra klasse.
Dus ik kies een donkere vrouw uit India, met zo?n stip op d?r voorhoofd.
Dus ik lekker van bil met ?r. Na een tijdje lig ik weer boven en al wippend kijk steeds maar naar die irritante stip. Dus ik begin de stip eraf te krassen, en wat denk je?
Heb ik nog een magnetron gewonnen ook.

Er wordt aangebeld en de vrouw des huizes doet open. Voor de deur staat een man, die vraagt: "Mevrouw, zou ik U mogen vragen, heeft U misschien een geslachtsorgaan?" De vrouw is sprakeloos, zegt niets en slaat de deur dicht. De volgende dag wordt er weer aangebeld, dezelfde man staat voor de deur en weer vraagt hij "Mevrouw, zou ik U mogen vragen, heeft U misschien een geslachtsorgaan?". Weer gooit de vrouw, zeer genegeerd, de deur dicht. 's Avonds verteld zij het aan haar man. De man is zeer gepikeerd, houdt een tirade over het verval de de maatschappij in het algemeen en de moraal in het bijzonder. Hij besluit de volgende dag een dag vrij te nemen, om de man eens een flink lesje te leren. Op het einde van de volgende dag gaat weer de deurbel. De man pakt een honkbalknuppel en neemt plaats achter de deur, zodat hij van buitenaf niet gezien kan worden. De vrouw maakt open en als de man weer vraagt: "Mevrouw, zou ik U mogen vragen, heeft U misschien een geslachtsorgaan?" "Wat een vraag, natuurlijk heb ik een geslachtsorgaan, wat denkt U wel!" zegt ze ditmaal, gesterkt door de aanwezigheid van haar man achter de deur. "Goed" zegt de man, "zou U dan aan Uw man willen vragen of hij dat van U voortaan gebruikt in plaats van dat van mijn vrouw?"

Er zitten 3 mannen spiernaakt in de sauna, gaat er opeens een telefoon over: 'tring tring' Een van die mannen haalt een heel klein mobieltje uit z'n kont en die belt een tijdje. Opeens wordt er weer gebeld, een van die andere twee haalt ook een telefoon uit z'n naad en begint ook een gesprek. "Het moet toch niet gekker worden" denkt die derde gast. Hij naar het toilet en hij douwt een hele w.c.rol in z'n hol en loopt terug naar zijn maten. Zeggen die andere twee: "D'r hangt iets uit je reet" Zegt die derde: "O, vast een fax!

in een grote bar met hier en daar hoertjes komt er een meid binnen van 18 jaar. ze zit in een rolstoel (auto ongeluk). ze gaat naar de bar en koopt een grote fles whisky.na 3 grote slokken gaat ze naar een leuke jongen toe van zo'n 19 jaar. zegt ze: zeg wil je dansen?'de jongen kijkt haar even aan en zegt dan 'is goed'. het werd een hele leuke avond , de fles whisky was op en de tent ging sluiten. ' zal ik je naar huis brengen?'zegt de gozer op een verleidelijke toon.'graag ' zegt dat wijf,'en wil je me meteen duwen?' nou, die gozer duwt de rolstoel vooruit en gaat richting park. in het park stopt hij even bij een bankje want dat wijf wil iets vragen .'wil je me zoenen?'vraagt ze.nou dat wil die jongen wel! na een lange tongzoen zegt dat wijf:'ik wil ook wel iets meer.' vraagt die gozer:'maar hoe dan ? je zit in een rolstoel!' 'hang me maar aan dat hek op.' nou zo gezegd zo gedaan . brengt die gozer haar weer terug naar huis. doet de vader van dat wijf open en zegt kwaad:'wat heb jij in godsnaam met mijn dochter gedaan!' verteld die gozer hem het hele verhaal en zegt naderhand' mijn excuus als u het niet wilde hebben.' vraagt die vader:'hoezo? de meeste laten haar aan het hek hangen!'

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan