Prijs CDS omhoog.

aart44

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
54
Punten
48
Leeftijd
80
Volgens het blad Satellite gaan de prijzen per 1 mei voor bepaalde pakketten weer omhoog.

Setopbox pakket € 4,16 p/mnd

Entertainment € 23,95 p/mnd

Combipakket € 32,50 p/mnd

Toppakket € 42,50 p/mnd

Tele2 pakket € 9,95 p/mnd

Het basis en familiepakket blijft zoals het er uit ziet ongewijzigd.

Setopbox pakket € 4,16 p/mnd
Pardon? Alweer meer dan 10 euro omhoog? Was 39,95 per jaar gaat nu 49,95 per jaar kosten?

Waar zijn die halve zolen mee bezig? Dat is dus op 3 jaar tijd ook een stijging van 300%.

19,95, 29,95 toen 39,95 en nu 49,95. Tsssk. Ik heb er geen officiele informatie over van Canal+ maar als ze dat doen dan zeg ik dit jaar dus echt mijn settopbox pakket op hoor.

De garantie op de kaart heeft dan immers bijna geen zin meer, het verschil tussen het settopbox pakket en een nieuwe kaart is dan nog maar 20 euro. En dat settopbox pakket heb ik alleen nog voor de kaartgarantie niet voor die reklamezenders zoals sbs en veronica etc.

Ongetwijfeld gaan ze straks allerlei non-argumenten erbij halen, zoals de beschikbaarheid van de regionale zenders op de satelliet, en dat ze dan immer nog goedkoper zijn dan de concurrentie.

Dat laatste is weliswaar juist, maar voor een dergelijke verdrievoudiging van de vergoeding moet er ook een goede service tegenover staan.

Een zogenaamde zelfservice website zoals men die de laatste tijd bij CDS heeft ontwikkeld hoort niet bij een prijsverhoging.

Want online services zijn vele malen goedkoper dan helpdesk medewerkers en callcentra.

Voor instellingen zoals banken is dat zelfs voorwaarde om goedkoper of zelfs gratis te werken; doe het zelf maar via internet.

Bovendien is de service die men daar genieten kan op het moment ook nog erg beperkt.

Wanneer men zulke prijsstijgingen wil doorvoeren, moet daar ook iets tegenover staan.

Dus wat krijg ik er dan bij voor die prijs ?

Talpa misschien pseudo gratis ?

Vast niet.

Of moet ik nu die tv reclame spotjes die ze tegenwoordig dagelijks op de zenders knallen gaan betalen ?

Alsof ik hier 's avonds met een duim omhoog sta af te wachten of die satelliet nog over mijn dak komt scheren.

Hooguit een andere vinger dan !

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan