PRIMIERE kaartwissel?

R

rooy29

Op de premiere zenders geeft men steeds aan dat er een kaartwissel er aan komt .

Wie weet hier meer van / wat gaat er allemaal veranderen??

Als Tweety dit ziet.........

B17

hallo

De kaartwissel is al in volle gang
men verwacht in november om te schakelen
groetjes
hummaxboy

Ja maar hoe gaat dat dan met die dbox1, daar dit is toch een ontvanger geschikt voor irdeto???, daar kan je toch zomaar geen nagra kaart in stoppen??. Of krijgen abbonees een nieuwe cam??.

Men gebruikt de tunneling modus.
Je maakt de cam wijs dat het irdeto(betacrypt) is, maar is eigenlijk nagravision.

word door de hackers ook toegepast, xxx en dergelijke werkt ook op deze manier.

{editted by duckteam}

Gelukkig is het n? het formule 1 seizoen.
Het zou wel prettig zijn als het 'probleempje' zo tegen begin maart 2004 opgelost is.

Het blijft jammer da je in NL niet zonder kunstgrepen een abbo op Premiere kunt nemen.
In tegenstelling tot andere betaal tv zoals Anal- heeft premiere de kijker nl w?l wat te bieden........ maar da's mijn mening.......

waar hebben jullie het over kneuzen
premiere gaat nooit weg en als het weg gaat moet je een abonement nemen simpel!!!!

mzzl kneuzen

Waarom zijn dit kneuzen ben jij zo geweldig?????? mensen zijn gewoon over een provider aan het praten om zo mischien toch een oplossing te vinden ga jij maar lekker naar het kneuzenboard hoor je denk ik thuis....

alleen een nieuwe kaart krijgen ze .
de codering is een combinatie van beta en nagra.
ibby

Originally posted by Seerwan
waar hebben jullie het over kneuzen
premiere gaat nooit weg en als het weg gaat moet je een abonement nemen simpel!!!!

mzzl kneuzen

Dacht dat je hier op een Nederlands board zit,en volgens mij zijn de meeste bezoekers hier ook nog Nederlandse.
Weet dus niet tegen wie je het hebt met dergelijke uitspraken,maar als Nederlander zijnde krijg jij via een legale manier dus nooit een officiele abo.
Snap dus niet wat je bedoeld met uitspraken als"kneuzen"
Volgens mij ben je dat dan zelf als je verstand niet verder gaat.

hallo

Ben het hier mee eens.Op legale wijze is dirt niet mogelijk.
Er gaan de geruchten de ronde dat pw niet gelijk omsschakeld daar er problemen waren.En ook dat het nog wel eens langer
kon duren lees de andere berichten op de forum.
Nu hopen dat deze berichten kloppen.
hummaxboy

feit is dat ik mn nieuwe premiere world kaartje net binnen heb gekregen,maar doet helaas niets op pentacrypt/tetracrypt of in de matrix...afwachten dus maar weer...

Klopt heb op een ander board gelezen dat de kaarten problemen hebben met o.a. Humax 5400 allcam en penta (lees MM) met zowel de versie 1.09 en 1.10.
Of dit ook zo is kan ik niet bevestigen daar ik geen premiere abo heb (woon ook in Nederland vandaar:) ).
De ontvangers geven steeds de meldin "invalid card" ik hoop dat ik dit weekeinde in DL ben met mijn hummie om het uit te kunnen proberen maar kan niets beloven.
Als ik meer weet zal ik het zeker op het board melden.
Greetz Peter.

Originally posted by funkdxer
Klopt heb op een ander board gelezen dat de kaarten problemen hebben met o.a. Humax 5400 allcam en penta (lees MM) met zowel de versie 1.09 en 1.10.
Of dit ook zo is kan ik niet bevestigen daar ik geen premiere abo heb (woon ook in Nederland vandaar:) ).
De ontvangers geven steeds de meldin "invalid card" ik hoop dat ik dit weekeinde in DL ben met mijn hummie om het uit te kunnen proberen maar kan niets beloven.
Als ik meer weet zal ik het zeker op het board melden.
Greetz Peter.

mein hummie 5400 heeft problemen met de nieuwe Premiere kaart :-(((

Misschien kan je eens een wat oudere software versie met 'simpele' kaart patch proberen (dus GEEN! allcam versie)

De eerste patch versies van de humax, waren er alleen maar voor om C-kaarten te accepteren en verder niets, aangezien de nieuwe kaart ook in een oude D-box moet werken zou dit ook weleens het geval kunnen zijn met de humax in min of meer originele staat...

Grtzz FranX

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan