probleem afstandbedienig

E

Eaters

Bij deze een vraagje over de afstandbediening van de DM800 HD.
Kan het probleem/oplossing nergens vinden op internet en hoop dat mij iemand kan helpen.

Vorige week heb ik een dm800 gekregen (heb eerst een 500 gehad, deze helaas niet meer in mijn bezit)

Heb de hele week mijn ab kunnen gebruiken zonder problemen echter als ik nu de dreambox aan zet (ja ik haal de stroom er vanaf s'nachts, fan blaast erg hard, heeft hier nog iemand last van?).
Dan kan ik ongeveer 10 min de ab gebruiken en daarna werkt de ab niet meer, dreambox reageerd helemaal niet meer op de ab (ab werkt dan WEL nog op tv modus, niet meer op dream modus).

Kan iemand mij helpen wat te doen??

Dank alvast.

Eaters;210687 zei:
Dan kan ik ongeveer 10 min de ab gebruiken en daarna werkt de ab niet meer, dreambox reageerd helemaal niet meer op de ab (ab werkt dan WEL nog op tv modus, niet meer op dream modus).

Even een andere vraag er tegenover, wat ben je zoal aan het doen geweest in die 10 minuten?

Heb je enkel naar 1 kanaal gekeken?

Ben je als een gek bezig geweest om te kijken wat je allemaal kunt zien, en heb je van de ene naar de andere satelliet gezapt, en missen er wellicht hier en daar wat zenders, dat de Dreambox "over de rooie" gaat ( zenderlijst ) , waardoor het lijkt dat de Dreambox niet meer werkt?

Heb je dus al gekeken of de Dream nog wel werkt als je de knoppen die op de Dream zitten gebruikt?

Ik denk eerlijk gezegd dat het helemaal jou ab niet is maar de Dreambox die op 1 of andere manier niet happy is.

Je hebt het over een fan in de Dreambox, daaruit maak ik op dat het een Clone betreft.
Voor dit soort boxen is veelal speciale software benodigd. Het kan dus best zijn dat de software (Firmware) vervangen moet worden omdat deze niet lekker loopt op de Clone.

freggel1;210694 zei:
Even een andere vraag er tegenover, wat ben je zoal aan het doen geweest in die 10 minuten?

Heb je enkel naar 1 kanaal gekeken?

Ben je als een gek bezig geweest om te kijken wat je allemaal kunt zien, en heb je van de ene naar de andere satelliet gezapt, en missen er wellicht hier en daar wat zenders, dat de Dreambox "over de rooie" gaat ( zenderlijst ) , waardoor het lijkt dat de Dreambox niet meer werkt?

Heb je dus al gekeken of de Dream nog wel werkt als je de knoppen die op de Dream zitten gebruikt?

Ik denk eerlijk gezegd dat het helemaal jou ab niet is maar de Dreambox die op 1 of andere manier niet happy is.

Dat maakt niets uit of ik zet 1zender op en wacht dan 10min of ik doe zappen, doet het bij alle twee.

..::Jacob::..;210691 zei:
Lcd Tv?
probeer eens als de tv uit is.

Ik heb hetzelfde proleem. En het is inderdaad sinds ik een nieuwe lcd tv heb. Bij mij is net andersom. De eerste 10/20 min. Reageert db heel erg slecht op de afstanbediening. Na die tijd is weer goed.
Is er een oplosing voor.

Ik had het zelfde, alleen......
overdag goed en 's avonds niet mee te werken.
Van alles geprobeerd niets helpt.
Ik had de 500HD onder de Bravia staan, maar sinds ik hem er onder weg heb gehaald en nu boven de tv staat is er geen vuiltje meer aan de lucht hij werkt nu perfect.
Probeer het eens.

Jan

Wat betreft de ab heb ik geen oplossing, maar de koeling van de dreambox heb ik uitgezet en ik heb er een laptop koeling onder gezet en aangesloten op de usb aansluiting.
Dit werkt perfect en geen storende geluiden voor 10euro ben je klaar.
Wel even een schakelaartje tussen de aansluiting van de koeling monteren anders loopt hij door ook als de dreambox in standby mode staat.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan