Probleem met Mvision HD 200 en diablo cam

J

jerry1

Ik heb eep paar weken geleden een HD200 Mvision gekocht,een goed apparaat om mee te werken maar hij heeft nog kinderfoutjes,zoals:::Ik heb een diablo module nu erbij maar hij toont altijd cam initialiseren,toen heb ik hem in een andere receiver gedaan om hem te initialiseren,nu toont hij de diablo cam aan met underworld 1.79,maar de zenders komen nu een paar minuten dan vallen ze weg en komen na een tiental seconden terug zo gaat dat altijd maar door,zenders zien, zenders weg, zenders zien, zenders weg.
Ik heb de laatste software van gxmax.com erin geupt,maar nog altijd geen resultaat,HET BLIJFT HETZELFDE.Weet iemand daar raad mee.Het is ook niet mogelijk een email te sturen naar gxmax.
DANK VOOR EEN ANTWOORDJE TERUG.
Grt Jerry1

je diablo eerst formatteren, daarna schoon de nieuwe firmware van underworld erop plaatsen. heb het hier ook gehad, maar na de bovenstaande stappen was het goed.

bw ik neem aan dat je diablo 2.3 hebt?

Ik heb dat zo gedaan,eerst geformatteert dan de laatste software erop,maar het probleem blijft hetzelfde.Heb jij ook een Mvision 200HD.Ik denk het ligt aan de software van gxmax,heb ook de laatste geupt.

nee ik heb altijd met een sab gewerkt en doorgaans dit euvel ook ondervonden.

zo dat wil zeggen dat ik moet wachten op nieuwe software voor de Mvision hd200

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan