Probleem met SoftCams

bert50

Addicted Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo allemaal,
ben tegen een raar probleemje gelopen, maar krijg het nu niet meer recht gebreid en das nie leuk.

Ik heb een db7000 et daarop Hydra en de softcam Radegast 3 Beta 14, kaart van C+ in bottum slot en het werkte goed.
Tot dat de key wisseling kwam, dus geen beeld meer.
Via een MagicModule en de C+ kaart er in en activation draaien, had weer beeld. Kaartje weer in bottom slot en alweer beeld.
Maar ik wilde niet elke keer van mijn MagicModule gebruik maken om de kaart te updaten.
Dus CamX geinstalleerd, werkte even goed, maar de instellingen de ik in RadeGast gezet had, waren weg, kreeg ook die informatie niet meer in de Radegast. Ikke maar typen in radegast en als ik weer kekk was alles pleite.
Nu heb ik een bepaalde stel regel, als iets nie werkt zoals ik denk dat het moet, doe ik gewoon Format C:, dus alles opnieuw.

Is er een andere Softcam die mijn kaartje wel update, maar Radegast intact laat.

Moet nl ook iets doen wat ik hier niet mag noemen met een kennis in Luxenburg.

Help me even vrienden, anders toch Format C:

Bert

newcamd laat radegast heel en update de c+ kaart

dus geen probleemen met de kennis uit Luxenburg

vaak in zo`n geval is het voldoende om de fabrieks instelingen terug te zetten hoef je niet helemaal overnieuw. en dat er wat mis was gegaan met radagast na het installen van camx tja dat kan met newcamd ook gebeuren heb ik wel gemerkt. en het vreemde is dat als je een harddisk erin heb het vaker fout gaat als dat die er niet in zit.

ik zit eigelijk altijd maar te spelen met dat ding en emu?s erop te gooien en er weer af en meestal gaat dat goed maar soms gebeurd er iets zoals bij jou.
het waarom weet ik ook niet maar het gebeurd nou eenmaal.

gr blokker

Hoi Bert, ik doe het net zoals ik zondag al zei tegen jou....

Ik heb bijvoorbeeld sbs ingesteld op newcamd v601, en de rest staat op Radegast, en om mijn kaartje te updaten zet ik hem op de dag dat de updates meestal komen even op sbs6...

Dit heeft tot nu toe als enige reden dat ik het bij Radegast ook maar niet werkend krijg, en zo werkt het voor mij probleemloos. ;)

Anders 1 keer per maand even schakelen naar newcamd , doe het op een tijdstip dat je vriend slaapt of werkt ofzo

maar met radegast moet het ook werken met de goede instellingen dacht ik

Hmmm heb het hier toen wel draaiende gehad met Hydra in combi met Radegast 3.14b.
Inclusief een servertje en AU.

Draai alleen allang geen Hydra meer dus instellingen ben ik kwijt.
AUTH stond overigens bij dat test servertje niet aan.

Draadje kan gesloten worden.

Toch Format C: gedaan, alleen bij dream is dit:
Stekker er uit
Stekker er inTwee knoppies inhouden, tot flash verschijnt.

Daarna Radegast en Newcamd gedownload.

en alles is weer goed.

Toch weleen leuk ding dat Boxje, dat er mensen zijn die zonder z'n ding kunnen.

Bedankt allemaal, Bert

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan