probleem met speedtouch 570i

B

bromar

hallo,

als eerste even de beste wensen toe gewenst voot 2006

ik heb een probleem met een speedtouch 570i het gaat hier om een draadloze verbinding adsl/isdn

de laptop ziet de draadloze modem niet ik heb er hier twee laptops bij gehad
op een ander netwerk wat ook draadloos is werken bijde laptops wel goed

de speedtouch 570i is gewoon niet zichtbaar of bereikbaar wie weet wat de oorzaak hiervan kan wezen

ik ga vanavond weer naar dit netwerk toe en gooi er ff een draad tussen
omtekijken of het dan wel wil werken

ik hoop dat iemand een opl;ossing voor mij heeft

groeten bromar

In dat geval zou ik zeggen, controleer de veiligheidsinstellingen van die router eens als je toch met de kabel gaat werken.
Zet de SSID eens aan en controleer of er beperkingen zijn ingesteld zoals Mac adres filtering en/of een wep/wpa key.
Want dat zijn allemaal oorzaken waarom een draadloos iets niet zomaar te vinden is.

Maar het kan natuurlijk ook nog iets anders zijn.

SpeedTouch 570/545 en 570i/545i R4
R4 is de hardware variant waarvan de produktnummers beginnen met DSL . . . .
Firmware - nieuwe versie van de router modem software.
Download 570/570i firmware R4.2.1.12 (1.5 MB)
Release 4.2.1.12 bevat alleen een fix voor het probleem van verbrekende Tiscali en Versatel netwerk-aansluitingen en geen nieuwe features.

http://www.speedtouch.nl/drivers.html

kijk hier ff,mischien geld dit voor jou.

en kijk ook ff of de "radio off" is aangevinkt,in het modem.

wel ik zal op zeker jullie antwoorden proberen ik ga er om een uur of zeven heen dus jullie krijgen op zeker nog een uit slag
wat ik er nog wel bij wil zeggen ik ben al langer bezig dan een jaar op dit adres er is steeds weer wat aan de hand ik hoop dat waneer ik dit probleempje heb op gelost dat het dan klaar is hehehehe anders ga ik maar door tot 2007 he

be3dankt jongens ik zal het weer proberen

wel heb er eerst een draad tussen gegooit gister dan kan je hert modem wel bereiken via ip en in zijn menu komen maar op beide laptops nog geen draadloos internet

vandaag heb ik de newerk naam veranderd en in eens zag hij hem weer

weet aleen dus dat ik de net werknaam heb veranderd en een vinkje heb uitgezet

probleem eerst weer opgelost dus

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan