probleem met verwijderen van een map

B

bromar

hallo,
ik heb een map op mijn hd staan en kan deze er met geen mogelijkheid van af krijgen

ook niet inveiligheidmode van windows xp

in de blauwe balk zegt hij ( fout bij verwijderen)
met de melding (kan bestand niet verwijderen kan geen gegevens van het bron bestand of op bronschijf lezen)

maar er staat niets in deze schijf

wie kan mij hier mee helpen

greets bromar

Weet je zeker dat alle bestanden worden getoond: met andere woorden zijn de zg. hidden files ook zichtbaar. Anders denk je dat de map leeg is, maar fysiek is hij dat niet. In de Verkenner even kijken bij: Tools - Folder Options - tabblad View en dan onder Files en Folders zorgen dat Show Hidden Files and Folders is geselecteerd.

En als je een NL versie hebt... Extra->Mapopties, tabblad "weergave" en daar aanvinken "verborgen bestanden en mappen weergeven".

En als toetje kun je daarna in properties (eigenschappen) read-only en hidden nog uitvinken.
Grtz.

Wel als het nu nog niet lukt met al die aanwijzingen...

Als laatste is er nog een meer definitieve en absolute mogelijkheid om die map kwijt te raken. Nadeel is dat je meerdere mappen dan kwijt raakt: formateren (eerst backup van je data maken).

Format c is wel erg drastisch probeer unlocker eens het is freeware en met je rechtermuisknop kun je alles unlocken, hou er rekening mee dat je weet wat je doet.

http://ccollomb.free.fr/unlocker/

GR

de map was werkelijk leeg heb alles geprobeert maar het programma unlocker heeft geholpen de map is eindelijk weg bedankt voor de goede hulp jongens

ik ben weer blij

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan