Probleem met vooruitbetaling bij Big Dennis?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
730
Punten
113
Leeftijd
59
Afgelopen weekend heb ik daar wat dvd's en dergelijke besteld, en normaal gesproken als ik daar iets koop betaal ik vooruit.

Maar nu krijg ik bij mijn bank een foutmelding dat een bankrekeningnummer uit 9 of 10 cijfers moet bestaan, dus de overboeking wordt niet uitgevoerd?

Het vreemde is dat het om een gewoon Rabobankrekening nummer gaat, en ik zelf ABN heb, en toch kan ik niet overboeken.

Iemand anders toevallig op dit probleem gestuit?

Ik heb al wel en mail gestuurd naar de helpdesk van Big D... en ga morgen eens naar mijn eigen bank bellen, want er zit ergens een foutje.

Heb daar nooit problemen mee gehad, maar ik heb Rabo, banken hebben toch 9 cijvers ????

Bert

Precies dat bedoel ik, 9 cijfers, maar mijn bank geeft een foutmelding, en nu kan ik niet betalen...

Maar ik moet morgen toch bellen, want een konijn, wat nu in de pan ligt, heeft een jas van een vriendinnetje van het kleinste Freggeltje hier kapotgebeten.

Dus ik ben toch benieuwd naar hun antwoord, wellicht iets met beveiliging heb ik zo mijn vermoeden.

Het probleem is al opgelost.

Ik kniptte en plaktte het rekening nummer vanuit mijn email naar mijn bankopdracht, en dat was blijkbaar de fout, er gaan "vreemde" tekens mee met dat knippen en plakken.

Na handmatig invullen lukt het wel.

Ja, soms bij het selecteren gaat er een spatie mee, dubbelklikken op het nummer helpt meestal wel of goed uitkijken dat je niks extra's meeneemt inderdaad.

Verder is het natuurlijk ook een nadeel als het toevallig een html mail betreft want dan loop je altijd risico dat er vreemde tekens meegaan.
Mooi dat het gelukt is.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan