Probleem!?

M

musli

Ik heb hier de humax 5400z met loader h208 en de laatste
T O H versie, de magic module versie 1.04(orginele met hologram)
daarin een c+ kaartje en in de humax cam een fun.
Nu heb ik van de magic een matrix gemaakt met de cas interface en de pcmcia adapter voor de cas ,dit ging zonder problemen, dus tot MR 1055.
Maar omdat ik vind en vond dat de matrix niet zo goed overweg kan met de orginele c+ kaart;slecht schakelen van bv multivision naar discovery en als ik dan naar disc keek er zo mee stopte voor een seconde of 10 en dan weer verder ging,blokken ,freezes dacht ik bij mijn zelf ,ik maak er weer een magic module van,precies dat dacht ik.
Het terug ombouwen van de matrix naar de magic was in eerste instantie geen probleem tot en met de penta 1.11 bulmux en het ging voor 2 a 3 dagen goed, tot mijn ega riep GEEN discovery meer, ik op zoek en wat bleek ;invallid ci module.
HEE dacht ik, module weer opnieuw geprogrammeerd dus eerst de xilinkx,dan de loader,en ja gekeken welke flash en daarna weer penta 1.11 erin ,1 dag goed werken en daarna weer invallid ci module.
Ik dacht ,maak ik er weer een matrix van ,geen probleen werkte voor een week ,en daarna ik eigenwijs,weer ombouwen naar de magic ,en ja hoor draait een uur ,dag ,2 dagen ,maar ik of beter gezegt zolang dat ding zin heeft, maar komt altijd weer terecht bij
invallid ci module.
nu denk ik dat ik niet de enigste ben die dit heeft gedaan, en mischien doe ik wel iets niet goed,zou kunnen.
Heeft iemand enig idee of een oplossing.

weet jij zeker dat je hebt de echte versie mm module
want alles dat niet de echt kun je vergeten met penta 1.11 lopt niet goed
je kunt het 1.09 inbowen of een mr versie van maken
grtz roufa!

Deze module heb ik gekocht bij cardwriter ,em ik denk ze hun naam niet in de waagschaal gooien voor 100 euries,maar ik ga de 109 er is inproppen het gaat mij in dit geval toch alleen maar om de orginele kaart.
Als dit dan wel blijft draaien denk ik dat ik toch een fake module heb.
Of zou er nog een optie zijn.

De 109 zit er weer in ,we wachten af.
Als deze wel blijft draaien zal ik toch eens een mailtje naar cardwriter sturen.
ik laat ut weten.

Ik hoop dat het probleem over is, de bestaande loaders die staan op de bekende site`s zijn denk ik op de 1 of andere manier niet zo goed,altans voor penta 1.11.
Nu heb ik van iemand een nieuwe loader gekregen en het resultaat is tot nu toe verbluffend goed , met andere woorden er zijn ook nog heel veel verschillende dreamload`s, en ik heb nu een goede(hoop ik).
En als iemand intresse heeft,je hebt wel een cas nodig,hoor ik het
wel

Werkt nog steeds prima penta 1.11,heeft dus gewoon aan de loader gelegen

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan