Oke kan ik me voorstellen.
Ik zei ook al dat mijn comment niets wilde zeggen over de kwaliteit van Firefox, ik ging alleen maar in op die ene regel die dus gewoon niet klopt ondanks dat ie van toch wel enigszins gerenommerde zaken blijkt af te komen.
Maar vermoedelijk doelen zij nog op de IE van -voor- SP2 en dan is het inderdaad best lastig om zo'n popup ding daarin te implementeren dan kun je beter een losse gebruiken.
Wel blijf ik met mijn vragen zitten die ik stelde over Firefox en Flash/shockwave en dat soort zaken?
Zijn er geen nadelen? Want volgens mij waren die er wel.
En wat is nu exact het fijne van Firefox t.o.v. IE? Men kan wel gemakkelijk vanalles roepen over sneller en beter. Yeah right... zal best wel, maar daar overtuig je tegenwoordig geen mensen meer mee.
Ik hoor ook van veel mensen dat ze er heel happy mee zijn. Het zou dus ook leuk zijn om meer Duck (en andere) gebruikers te kunnen overhalen deze eens te gaan proberen.
Dat lukt gemakkelijker als er argumenten komen waar precies het voordeel van Firefox t.o.v. IE ligt en dan a.u.b. niet verwijzen naar sites met links waar dat staat etc. etc. maar eens echt de ervaringen van gebruikers hier op Duck en dan ook nog liefst gebruikers die hem onder Windows gebruiken.
Kijk, da's nu eens echt een uitdaging.
Maar nogmaals, ik sta er niet negatief tegenover, ik weet ook dat Firefox beter is, maar kan niet uit ervaringen putten en het lijkt me gewoon eens leuk die voordelen netjes op een rij gezet te zien voor gebruikers.
En dan vergelijken met een IE die in SP2 draait.
1 voorbeeld zal ik zelf geven. Als het goed is gebruikt Firefox een stuk minder resources.
Zo heeft IE bij gebruik in XP met SP2 toch nog altijd zo'n 33k!!! geheugen in gebruik met 1 venstertje open. Bij Firefox is dat een stuk lager (hoeveel ook alweer)?