Probleempje

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Kom er vandaag achter dat ik niet meer in mijn Visa online account kan komen,, en kan tevens geen directe links naar paysites in mijn browser zetten.

Nu schijnt dit het een probleem van IE te zijn na een update volgens deze pagine van IE:

http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=831167

Alleenis het probleem dat ik deze twee beveiligingsupdates: 832894 (MS04-004) en de hotfix 821814 ook niet terug kan vinden onder software en hotfix updates.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit weer ongedaan kan maken.

Kan helaas ook mijn pc niet meer herstellen want heb per ongeluk vandaag alle hersteldatums verwijderd :(

Hoop op een oplossing.

Ik had hier iets weggezet voor jou, dacht ik, maar het was niks, ik zoek nog even verder

Als je windows cd pakt en dan windows opnieuw installeren met DE OPTIE HERSTEL.
Dan zet hij windows gewoon terug zonder de updates en blijft verder alles gewoon intakt zoals je document map favorieten etc etc

Spirit

Je zou dit ook eens kunnen proberen...

http://www.pcinspector.de/file_recovery/nl/welcome.htm

Ik heb ook nog even verder gelezen, en gedacht (ik lag al op bed)...

Maar de patch die jij hebt gedownload kruipt volgens mij in de sp1,
nu lijkt mij dat je een oudere sp1 moet downloaden waar deze patch niet bij zit, de sp1 die nu bij je software staat verwijderen en de andere instaleren, hieronder nog een link waar je deze kunt vinden.

http://www.ikwilhet.nu/index2.asp?siteid=479

succes met je probleem.

Als je ze niet terugvindt of niet kan uninstallen via configuratiescherm->software, dan zijn ze theoretisch niet te uninstallen.

Maar..... er is altijd nog wel een truukje. Updates worden over het algemeen wel bewaard.
En wel in je windows directory, daar staan ze allemaal genoemd beginnend met de naam $Ntuninstallxxxxxxx waarbij de xxxx staat voor het kb of q nummer van de fix.
Om dit te kunnen zien heb je wel kans dat je eerst in je maptopies bij weergave moet aangeven dat windows verborgen bestanden en misschien zelfs systeembestanden moet laten zien.

Je hoeft dan maar naar die te gaan waar je het over hebt, en dan zul je daar een file genaamd spuninst.bat (waarschijnlijk in een onderliggende directory genaamd spuninst).

Deze kun je starten en dan zal de patch/fix toch gede?nstalleerd worden. De grote "maar" hierbij is, dat het storingen aan je systeem kan aanbrengen, aangezien hij officieel niet te uninstallen is.

Dit heb ik bijv. bij iemand meegemaakt die de kb824141 niet kon uninstalleren (geeft vaker problemen met spellen als Delta Force en anderen).
Een paar keer je systeem rebooten kan na het uninstallen dus geen kwaad. De ervaring die ik er zelf bij heb is dat na wat waggelen de zaak zich weer netjes herstelde.

Maar als je hem vanuit software niet uninstallen kan, is dit bij mijn weten, de enige manier om zoiets toch te uninstalleren.
Het zou misschien ook kunnen door SP1 te uninstalleren (als dat nog gaat, moet je gekozen hebben voor installatie om de bestanden te archiveren) maar duurt veel langer en moet je nadien weer opnieuw sp1 gaan draaien.

Bovenstaande methode moet dus lukken, je kunt het in elk geval eens proberen.

Nou het probleem is opgelosd,, alleen niet op de manier die ik wou en blij mee ben,, dacht dus inderdaad even met mijn windows xp cd een update te doen maar helaas dan komt die in een rondje te staan en kom jje nooit meer uit de set up,, hij gaat wel installeren maar stopt op een gegeven moment en begint dan weer opnieuw.

Kon er ook niet meer uitkomen en enigste was om dus dan maar XP helemaal opnieuw te installeren.

Dus alles weg en kan weer alle programmas opnieuw gaan installeren nu.
jammer maar helaas.

Enigste goede is nu dat die weer snel en goed werkt :)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan