probleempje

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Ja ik heb boel problemen deze week hehehe,, misschien van de drank afblijven en van knoppies.

Maar goed,, probleem is dus als ik op mijn afstandbediening van mijn dream 7000 op de rode knop druk kreeg ik normaal nu en next volgens mij van het kanaal waar die dan op staat.

Sinds gisteren heb ik volgens mij op verkeerde knopjes gedrukt want nu krijg ik ineens een overzicht van alle kanalen en ik wil alleen info van het kanaal waar die dus op staat,, hoe zet ik dit nu weer terug.

Krijg je niet gewoon de info van het huidige programma en de volgende door op 'OK' te drukken, midden tussen de pijltjes?

Ik was zelf aan het zoeken naar hoe ik kan zien wat er op een ander kanaal is zonder er heen te hoppen... En dat lijkt meer op wat jij gevonden hebt.

En nog zo'n vraagje: Eerst had ik een lijstje onder favorieten gemaakt, en kon ik het nummer van de keuze indrukken om naar die zender te gaan. Dus: ff op 1 drukken voor Ned1, 2 voor Ned2 enz. Dat werkt niet meer. Iemand daar ook een idee over hoe ik het weer werkend krijg?

@KK: Nieuwe favorietenlijst aanmaken misschien? Heb je kort geleden je settingslijst overschreven ofzo?

Probeer eens:

Menu - Setup - Expert Setup - Remote Control en kies voor Classic (Neutrino) bij Recommended Style. Wie weet....

Tis jammer werkt allemaal niet.

Krijg nu nog steeds onder rode knop een overzicht van alle zenders met nu en next programma.

Weet toch echt zeker dat ik dat niet had,, en alleen info had van betreffende zender waar je op stond.

je moet eens overwegen een backup te maken van je dream.
met de flachwizzard dit duurd 2 minuutjes.
als er eens iets mis gaat heb je er zo weer alles erop incl. je settings en instellingen.
het is maar een hint
mvg droopy

Ik heb mijn prbleem met het zender kiezen van favoriet lijstje opgelost: Het werkt alleen bij het eerste bouquet wat je (ik) daar hebt aangemaakt. Ik heb mijn NL bouquet verplaatst naar bovenaan, en het werkt weer: als ik op 1 druk, krijg ik Ned1, 2 -> Ned2, 3 -> Ned3, 4 -> RTL4 etcetera.

Owz wat vaag. Ligt dan zeker aan het image wat je gebruikt.
Hier nummert ie gewoon de lijst door. Als ik op 4 druk heb ik RTL4 uit het Nederlands bouquet wat bovenaan staat, druk ik op 36 dan staat ie op RTL+ van het Duits FTA bouquet wat als tweede bouquet staat, en zo verder.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan