- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 36
Wij hebben een flat screen tv van enkele jaren oud.
Regelmatig heb ik problemen met het contact tussen onze dreambox en de tv.
De oorzaak ligt, voor zover ik het kan beoordelen, bij de aansluiting van de HD. kabel aan de tv., waarvan ik het merk niet wil noemen, omdat dat verboden is, meen ik. Wij kochten dit merk, omdat het enkele jaren terug aanbevolen werd voor de goede beeldkwaliteit.
Echter, de aansluiting voor een koptelefoon was binnen redelijk korte tijd al kaduuk.
En nu dus problemen met de HD aansluiting. Ik heb diverse andere HD kabels geprobeerd, maar allemaal met dezelfde teleurstellende ervaring.
Zijn er meer mensen, die dit euvel hebben?
En moet ik maar weer met scart gaan werken,,,?
Ieder jaar een andere auto gaat nog, maar met dezelfde regelmaat een tv kopen gaat boven onze begroting...
(Wij kopen meestal auto?s, die goedkoper zijn dan een tv.... ) vr.gr. George
Regelmatig heb ik problemen met het contact tussen onze dreambox en de tv.
De oorzaak ligt, voor zover ik het kan beoordelen, bij de aansluiting van de HD. kabel aan de tv., waarvan ik het merk niet wil noemen, omdat dat verboden is, meen ik. Wij kochten dit merk, omdat het enkele jaren terug aanbevolen werd voor de goede beeldkwaliteit.
Echter, de aansluiting voor een koptelefoon was binnen redelijk korte tijd al kaduuk.
En nu dus problemen met de HD aansluiting. Ik heb diverse andere HD kabels geprobeerd, maar allemaal met dezelfde teleurstellende ervaring.
Zijn er meer mensen, die dit euvel hebben?
En moet ik maar weer met scart gaan werken,,,?
Ieder jaar een andere auto gaat nog, maar met dezelfde regelmaat een tv kopen gaat boven onze begroting...
(Wij kopen meestal auto?s, die goedkoper zijn dan een tv.... ) vr.gr. George