Problemen met de TALPA freq.wissel....

T

twilight

Vandaag heel veel problemen gehad op het werk door de freq. wissel van Talpa. Vooral de ontvangers die niet automatisch overschakelen gaven veel problemen.

Wat moet je je doen!

Eerst Yorin en de oude Nickolodeon/Tapla verwijderen... (let op yorin moet echt weg!!!)

Dan opnieuw zenders handmatig toevoegen;

Nick/Talpa
Frequentie = 12574 MHz
Symbolrate = 22000
Fec. = 5/6
Polarisatie = H (horizontaal)

Als je alles goed hebt gedaan, krijg je de zender nu wel weer.

Veel problemen onstaan doordat Yorin nog in de zenderlijst zit, en Talpa zit nu op dit plekkie, en daarom wordt er geen nieuwe zender toegevoegt, omdat deze al in de lijst staat onder Yorin!.

GR Fred.

en waarschijnlijk ook alleen met minimaal het basis pakket te zien ? of ?

Yep, klopt helemaal je hebt het basis pakket nodig anders geen beeld.

GR

Bedankt voor de tip, heb inderdaad talpa weer gevonden, echter staat deze nu op kanaalnummer 1539, ik wil deze weer op kanaal 10 zetten. Echter het volgende probleem, met mijn philips decoder. Ik wil de zenders hernummeren, dus kies ik menu 5 en dan 2, nu begint de zenderlijst met kanaal 502 en kan niet naar kanaal 10 komen, heb van alles geprobeerd, ook met de voorkeuze knop, niets werkt, iemand een idee voor dit irritante probleempje??

Greetz dash8

Ben er al uit, heb de flash512 gereset en kon daarna de gehele kanalenlijst weer inlaten lezen met servicecard, daarna talpa toegevoegd en daarna hernummerd.

Greetz @ all

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan