Problemen met updaten ice met cas 2 interface

pet123

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
60
Punten
48
Leeftijd
49
Hoi,

Ik heb nu een cas 2 interface. Ik ben al een paar uur bezig om mijn ice crypt module te updaten.

Ik krijg maar geen connection met de module. Ik plaats de Jtag in de module en sluit de usb kabel aan en start het programma. Wanneer het programma is gestart dan licht de groene led op. Wanneer ik nu op het joker symbool druk dan gaat de groene led uit en gaat de oranje led branden. Druk ik nu op connect dan gaan er twee groene leds knipperen alleen ik krijg maar geen connection ook niet als ga schuiven met de Jtag. Ik heb de Jtag door gemeten en meet geen onderbreking in flat kabel.

Ik gebruik windows 98SE in combinatie met CAS Interface Studio versie 3.2.1a

Waar gaat het fout?

Kan je dat ook niet vertellen,, heb hem vandaag binnen gekregen maar heb geen A-B USB kabeltje,, moet ik morgen effe halen.

Kijk anders effe bij duolabs of cartwriter,, daar staat een hele duidelijke gebruiksaanwijzing in het nederlands.

Morgen ga ik ook effe mijn jokercam proberen om te proggen dan hoor je het wel of het mij is gelukt.

Ik had hetzelfde probleem, totdat ik ergens, ik men bij satdudez, een foto zag; dat printje moet dus UITERST rechts in de jokercab, in die inham, zodat hij er gedeeltelijk buiten zit...

Morgen maar weer eens verder gaan. Echter is de puntlas in de hoek al los gesprongen door het draaien van het jtag printje.

na vele uren toch connectie met joker.
de j-tag moet er niet recht in maar een beetje schuin naar buiten
op het einde.
heb er een streepje opgezet en weet nu waar de connectors zitten vind het een omslachtige connector.maar het werkt.
ik hoop dat die j-tag apart te verkrijgen zijn zeer fragiel.

greetz rizzla

Ik ben bang dat mijn cas interface niet lekker is. Ik heb de cam maar los gemaakt zodat ik direct bij de contacten kan komen en het connecten wil nog niet lukken

Laatste versie van doulabs gehaald en het werkt eindelijk en nog wel zonder problemen. Kon zo twee cams achter elkaar proggen.

Dit is gewoon een shit systeem,, als ik dit had geweten,, wat ik ook doe,, dat ding wil niet connecten hoe ik die Jtag er ook in verschuif.

Download in iedergeval de laatste versie op de site van doulabs.

Je kunt met een mesje de contact lipjs iets naar boven buigen om beter contact krijgen.

Op het forum van doulabs staan ook foto's met manieren om beter contact te maken met je cam.

Ik zelf had al een cam los gemaakt om zeker te zijn dat connectie zou krijgen maar het bleek achteraf aan de software te liggen.

Ik heb de software van duolabs,, is eindelijk gelukt,, je moet wel effe weten hoe dat ding er nu precies in moet zitten,, is dus niet precies naar rechts schuiven maar dan ietsje pielen naar links weer en ietsje pietje scheef,, maar werkt nu wel :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan