problems met DB 7025

Chrisjan

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
82
heb mijn DB 7025 korrekt aangesloten,denk ik toch want ik heb signaal, zet hem op een FTA, heb perfekt signaal,krijg alle gegevens doch GEEN beeld...enkel het logo van GP 2 blijft op het scherm staan....Wat doe ik fout ???of wat moet ik doen????
1000 X thanks

vraagje,

Gp2 duid op Gemeni, lijkt er op dat hij niet door start.
Heb jij er dit image ingezet ?? en de procedure van reboot uitgevoerd.

Nu was er iets met het knopje links boven inhpuden tot er iets in het venster verschijnd.
Is zo bij de db7000, weet alleen niet of dat ook bij 7025 is.
als jij de zaak niet afgesteld krijgt in de box is er toch iets fout.

Groetjes Bert

Bij een 7025 is het volgens mij niet nodig om het knopje linksboven in te drukken.

Is het wel nodig, dan moet je het knopje ingedrukt houden tot er "erase image" komt te staan.

Als jij geen beeld hebt, kijk je op de fta's of op betaalzenders?

Ja of nee, heb je een satelliet ingesteld of een settingslijst geladen?

Is het wel nodig, dan moet je het knopje ingedrukt houden tot er "erase image" komt te staan.
Da's alleen bij de oudere series zoals de 7000, bij de 7020 geeft het zich die erase image al niet meer, bij de 7025 dus ook niet.

Check de achterkant eens voor de zekerheid. Je kunt wel prima signaal hebben, maar als de DB niets "ziet" wil ie ook niet echt.
Een goede frequentielijst kan wonderen doen, kan ook zijn dat de LNB plug op de verkeerde ingang zit.
Bij de 7000 is dat dacht ik bovenaan, bij de nieuwe 7020 series is het de onderste aansluiting, zou kunnen dat jij hem boven hebt terwijl ie onder moet zitten?

bert50 zei:
vraagje,

Gp2 duid op Gemeni, lijkt er op dat hij niet door start.
Heb jij er dit image ingezet ?? en de procedure van reboot uitgevoerd.

Nu was er iets met het knopje links boven inhpuden tot er iets in het venster verschijnd.
Is zo bij de db7000, weet alleen niet of dat ook bij 7025 is.
als jij de zaak niet afgesteld krijgt in de box is er toch iets fout.

Groetjes Bert
neen, ik heb er die image er niet ingezet...weet ook niet goed wat te doen met het "knopje boven"....

freggel1 zei:
Bij een 7025 is het volgens mij niet nodig om het knopje linksboven in te drukken.

Als jij geen beeld hebt, kijk je op de fta's of op betaalzenders?

Ja of nee, heb je een satelliet ingesteld of een settingslijst geladen?

Heb sateliet ingesteld doch geen settingslijst geladen...

weet ook niet goed wat te doen met het "knopje boven"....
Je hebt 3 knopjes, 1 power knopje rechts, en dan 2 knopjes boven elkaar links van het display als ie het zelfde uitziet als de 7020.
Het bovenste knopje daarvan dat is het "knopje boven" waar ze het over hebben.

Maar nogmaals, dat is alleen bij de 7000 dat je daar flash erase mee kan doen, niet bij de 702x serie. Met dat knopje hoef je dus niks te doen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan