Proficiat The Matrix!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.219
Punten
113
Leeftijd
61
Vandaag is onze The Matrix jarig.

Bij deze nog heel veel jaren en maak er een fijne feestdag van!:drinken::verjaardag::biertje:

van harte en nog vele jaren

groetjes humana

Proficiat en nog vele jaren in gezondheid & geluk

En nog vele jaren.

Van harte The Matrix, en nog vele jaren toegewenst.

The Matrix, bij deze van harte gefeliciteerd en een fijne dag en nog vele jaren toegewenst. Heb je die CCcam.cfg (van 1 april) ook uitgenodigd op je verjaardag? :biggrin:

Grt Parabolica.

Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren in goede gezondheid.

Van harte gefeliciteerd The Matrix en maak er een leuke dag van.. :drinken:

van harte matrix, een fijne dag toegewenst.
gr blokker

Matrix, van harte en neem het er van. :verjaardag:

Verdomd alweer 1 jaar er bij, net zo oud als mijn aantal bedankjes (toeval of statistiek??) allen hartelijk bedankt voor de felicitaties, neem allen er eentje op.
Enne die dame op mijn site die kon gelukkig niet, ik heb ze wel het adres gegeven van de grot en de burcht, dus eerdaags zal ze wel aankloppen , of ze op de fiets komt betwijfel ik.............

Ja dat gaat snel h?, maar automatisch.
Uiteraard zeer gefeliciteerd.

Ik neem aan dat je weer goed verwend bent.

Grtz.

Joh weer een jaar erbij pffffff ik neem er een op je en nog bedankt voor alles wat je voor me gedaan hebt.....

Vanharte gefeliciteerd.
Je bent wel geen 16 meer maar wel de zelfde getallen.

Jongens Hik Hik Allen bedankt , geweldig hik 26 felicitaties (zie alles dubbel)

Beloofd wat morgen vroeg.

the matrix;214742 zei:
(toeval of statistiek??) Enne die dame op mijn site die kon gelukkig niet, ik heb ze wel het adres gegeven van de grot en de burcht, dus eerdaags zal ze wel aankloppen , of ze op de fiets komt betwijfel ik.............

Statistisch gezien is nu freggel1 weer internet heeft en weer kan communiceren met B , de kans dat die dame niet op de fiets en geheel uitgehongerd aan zal bellen bij de burcht groter, dan toen hij geen verbinding had en niet via internet met B samen zijn vangnet uit kon zetten en de dame nog fietsend en gezond en wel aan zal bellen bij de burcht.

Het zal wel weer zo zijn dat wij... Pikkie, Black Tiger en ik zei de gek, haar weer geheel moet opknappen.
Wat wij overigens met alle plezier over hebben voor die arme misbruikte dames.. :biggrin::biggrin::biggrin:

Maar ik hoop dat jij intussen een geweldige verjaardag hebt gehad Matrix..
Het is je gegund op je oude dag! :drinken: :biggrin:

tuurlijk wat aan de late kant, maar toch van harte! :bier:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan