progammer

S

swimpie

Ik heb ondertussen een Open Platform Fun4 kaart, en een USB Infinity programmer. Ik ben nog steeds leek, en ben nu op het punt dat ik mn card moet gaan laden.
Ik heb rreds de software voor de USB Infinity erop staan, en dat werkt, hij vind de kaart, maar waar vind ik de gegevens die ik op de card moet laden? En hoe doe ik dit precies? Welke bestanden vind ik waar, en hoe programmeer ik deze op mn card?

is dit een kwis?

moeten wij nu raden wat je met die kaart wil gaan doen.

gr blokker

vragen over file`s mogen niet beantwoord worden. eigelijk dus ook niet gevraagt.

maar als je iets vraagt moet je het wel goed doen. dan heb je nog kans dat je een pm krijgt.

je schrijft niet wat je er mee wil je schrijft niet wat voor ontvanger je hebt (nokia heb je in irdeto maar ook in seca en viaccess ontvangers) dan is de kans erg klein dat je geholpen kan worden.

gr blokker

Tja Blokker1 we zijn allemaal eens met de hobby begonnen, ik weet zelf mijn allereerste vraag hier nog heel goed, dat ging over hoe ik andere firmware in mijn decoder kreeg... het bleek oh zo makkelijk, maar je moet het maar weten ;)

Al dan niet kreeg ik daar toen al direct hele goede antwoorden op, men zag dat ik een beginner was, ben ik nu nog met veel dingen trouwens ;)

Maar Swimpie wil hier volgens mij een vraag stellen die hij zelf niet zo goed gesteld kan krijgen, hij weet ook het previewknoppie niet te zitten gezien de typfouten :stupid:

Ik zou zeggen tegen Swimpie, ga eens bij @Duwgati.com lezen, want daar staat heel erg veel te lezen over hoe je met kaartjes en programmers om moet gaan zodat je thuis naar de nederlandse "fta" zenders kunt kijken wat helemaal niet illegaal is, want ik moet eerlijk zijn Blokker1 ik zie in de vraag van @Swimpie niks staan over keys of what so ever ;)

Of stuur me zoals Blokker1 al zegt een PM @Wimpie, met idd wat voor decoder en dergelijke je hebt, dan help ik je wel even op weg ;)

En werkt de boel al?