Programeren Joker cam

4

4Th-power

Hallo,

ik had een klein vraagje over het programeren van de joker cam.

Wat is de beste volgorde om de jokercam te programeren om zowel Free-x tv als wel met 6 - 1 files te kijken (graag ook even filenamen geven plus versie nummers).

Dan blijft nog de vraag over of een mastera 3 wel fun 4 en fun 5 kaarten aankan kwa programeren. Volgens mij wel maar je weet maar nooit en het is nodig om de jokercam te programeren...

Goed hopelijk weet iemand een antwoord....zodat ik de joker cam optimaal kan gaan gebruiken....

Ik kon deze vragen niet meer vinden in het archief, zodoende stel ik ze maar even...

groeten!

over je 6in1 vraag kan ik je niet duidelijk antwwordne.
Maar heb je al op jokercam.nl gekeken?
daar wordt beschreven hoe je jokermodule kunt upgraden om weer freextv te kijken.
Ik ben zelf een newbie op het gebied van de joker en funcard omdat ik altijd met een aston mudule en goldcard werkte.
Maar het is mij dus gelukt.

Veel succes

Hallo,

wat jij vertelt klopt. Het probleem zit hem niet in het programeren maar in de volgorde, welke files waneer en of de programmer wel zo'n grote kaarten aankan...Op de jokercam site geeft men aan hoe je dat moet doen maar niet welke versie en waneer welke file...

Toch bedankt voor het antwoord, het is altijd positief als mede gebruikers meedenken...

Eerst de software update,, dan de 2 funkaarten om hem weer te kunnen gebruiken als een 6 in 1 cam.

Maar wel alles onder 3.57 MHZ schrijven,, en zorgen dat je programmer de 24C256 functie heeft voor fun4 kaartjes.want anders krijg je niet hele file op je kaartjes.

Dus:
1e,, skycrypt 2.6 erop gooien.
2e,, 1e kaart versie 0.77 erop zetten.
3e,, 2e kaart versie 0.77 erop zetten.

Adviseer om altijd de fun4 files te gebruiken.

Originally posted by jack
Adviseer om altijd de fun4 files te gebruiken.

Dit omdat de meeste fun proggers niet meer dan 256k (fun4) aan data op de kaart kunnen zetten...

Fun 5 heeft 512k aan data, je snapt het al, waneer je een fun5 gaat proggen je dan maar de helft van de data op de kaart krijgt.

Als je dan de half beschreven kaart in de joker steekt dan komt niet de voledige 512k, maar slechts 256k in de cam, deze komt dan in een loop, omdat hij niet dicht kan worden geschreven...

Alleen als je 100% zeker weet je progger 512k op een kaart kan zetten, dan kun je de Fun5 gebruiken.

Anders altijd 2x fun 4 nemen, om het 100% proggen van de cam te garanderen!

Gr Fred.

Hallo Jongens,

aan deze antworden heb ik wat! Het was precies wat ik zoek! Hartelijk dan Jack en Fred voor het goede e passende antwoord. Waarschijnlijk kan ik dus met de mastera 3 ook niet meer als 256 aan begrijp ik, en om zeker safe te zitten is het verstandig om zoiezo eigenlijk met 2 maal fun 4 te programeren....Hartelijk dank!

P.s. Mocht er iemand eens ervaring hebben met een mastera 3 en het programeren van de jokercam dan hoor ik het graag...

Groeten!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan