programma

K

keymaker

wie weet een goed programma waar ik mp3,s mee kan bewerken zoals tijd inkorten of volume oplopend bij begin van een mp3 en dan weer wegschrijven
het is de bedoeling om een aantal mp3,s in een keer te bewerken en dan weer weg te schrijven.

thankzzz,

Tja er zijn d'r zoveel.
Ik doe alles met Sound Forge van Sony.

mp3gain ;)

Cool edit pro....:jow:

hmm heb de programma,s gevonden waar jullie het over hadden maar het is niet echt wat ik zoek. ik zoek net zoiets als mp3gain maar dan wil ik bijv.een hele map met mp3,s bewerken ik werk met streamripper en heb een mooi aantal liedjes maar het begin en het eind van die liedjes kloppen soms niet helemaal er komen stukjes van andere liedjes door heen. en dat wil ik graag anders .

keymaker zei:
maar het begin en het eind van die liedjes kloppen soms niet helemaal er komen stukjes van andere liedjes door heen. en dat wil ik graag anders .

Ik begrijp nu even niet helemaal wat je bedoelt, jij bent bezig met je mp3's, maar ze beginnen/eindigen niet goed?

En er zitten andere stukken muziek tussen?

Als ik het dus goed begrijp heb jij dus geen complete mp3's gedownload, en niet op de kwaliteit gelet?

Zeg eerst eens op wat voor manier jij je mp3 download, en waar, want op de juiste sites en met de juiste programma's heb je dit probleem wat ik denk te snappen niet...

Ik neem aan dat je weet waar mp3gain voor bedoelt is: Geluidskwaliteit gelijk trekken ( BPM) zodat als jij op een feestje oid lekker muziek wilt draaien dat de ene keer de muziek niet te horen is en de andere keer weer wel?

Ik heb hier nog wel een leuk linkje voor jou, neem maar eens een kijkje. ;)

En ga ook eens op zoek naar een leuk DJ progje, ik noem maar BPMStudio profi, of PCdj red.

freggel1 zei:
Ik begrijp nu even niet helemaal wat je bedoelt, jij bent bezig met je mp3's, maar ze beginnen/eindigen niet goed?

En er zitten andere stukken muziek tussen?
.
yep heb dus streamripper een plugin voor winamp waar mee ik van een radio station muziek haal werkt prima maarhet loopt in elkaar over. heb een voorbeeld : http://media.putfile.com/begin21. hoop dat het zo wat duidelijker is.

Met het in elkaar overlopen bedoel jij dus dat men een nummer draait op het station waar jij naar luistert, de fade, dus het ene zakt langzaam weg en het ander komt langzaam omhoog, zoeken naar BPM dus als je het goed wilt doen. ;)

Maar dat wil dus zeggen dat twee nummers even samengaan, dit kun je volgens mij niet uit elkaar halen, wel afkappen, maar dat is niet mooi, maar ik ben hier niet alleen, maar dit is mijn ervaring die ik heb uit "vroegere" tijden, toen ik soms ok een programma opnam als de top 60 van de jaren 60....

Het enige wat ik toen deed om nummers van elkaar te scheiden of door elkaar te mixen zodat ik ze zo had op de manier ik het hebben wilde, dat ik heel het opgenomen bandje(s) luisterde en mee keek naar de "teller" en meeschreef, waar een liedje moest stoppen en over moest gaan naar een ander, een berg werk dus....

Ook nummers warmee het niet ging, daar ging ik toen naar opzoek in de platenzaak, om deze collectie voor mezelf mooi te maken...

Al met al een uitleg waar jij nu weinig aan hebt denk ik, maar je zou eens een DJ programma kunnen downloaden wat hier al genoemd is, en daar eens mee aan de slag kunnen gan.

Al met al een uitleg waar jij nu weinig aan hebt denk ik, maar je zou eens een DJ programma kunnen downloaden wat hier al genoemd is, en daar eens mee aan de slag kunnen gan.

ok thankzz zal de dj programma,s ff opzoeken en kijken hoe dat werkt.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan