Met het in elkaar overlopen bedoel jij dus dat men een nummer draait op het station waar jij naar luistert, de fade, dus het ene zakt langzaam weg en het ander komt langzaam omhoog, zoeken naar BPM dus als je het goed wilt doen.
Maar dat wil dus zeggen dat twee nummers even samengaan, dit kun je volgens mij niet uit elkaar halen, wel afkappen, maar dat is niet mooi, maar ik ben hier niet alleen, maar dit is mijn ervaring die ik heb uit "vroegere" tijden, toen ik soms ok een programma opnam als de top 60 van de jaren 60....
Het enige wat ik toen deed om nummers van elkaar te scheiden of door elkaar te mixen zodat ik ze zo had op de manier ik het hebben wilde, dat ik heel het opgenomen bandje(s) luisterde en mee keek naar de "teller" en meeschreef, waar een liedje moest stoppen en over moest gaan naar een ander, een berg werk dus....
Ook nummers warmee het niet ging, daar ging ik toen naar opzoek in de platenzaak, om deze collectie voor mezelf mooi te maken...
Al met al een uitleg waar jij nu weinig aan hebt denk ik, maar je zou eens een DJ programma kunnen downloaden wat hier al genoemd is, en daar eens mee aan de slag kunnen gan.