Programma's op ipad zetten?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
686
Punten
113
Leeftijd
59
Is het eigenlijk mogelijk om via een gewone pc programma's of spellen naar een Ipad te kopi?ren/installeren, of heb je daar persee koopprogramma's voor nodig voordat je dat kunt?

Ik ben al wat aan het lezen geweest maar krijg het eerlijk gezegd niet gevonden of dit kan.

weet ik ook niet hoor daar meer problemen over niemand schijnt eruit tekomen daarom heb ik een acer w 500 gekocht draaid onder windows 7
gr frans

Het punt bij mij is dat ik hem "gekregen" heb Frans.

Maar iemand die een antwoord heeft, graag.

een kennis van mij had het er over dat je daar zonder probleem windows op kon zetten of het waar is weet ik niet maar je kunt altijd is navraag doen
gr frans

Ja Frans, als dat kan moeten er volgens mij ook andere programma's en dergelijke opgezet kunnen worden, wat er is zat om te downloaden.

Nou even Googlen op "Ipad spellen kopieren" levert genoeg op de eerste al hoe je kunt er films naar toe kunt kopi?ren en genoeg andere dingen te vinden.

Gekregen.......... de duivel schijt altijd op dezelfde plek

the matrix;217810 zei:
Gekregen.......... de duivel schijt altijd op dezelfde plek

Ook niet bij jou dus, hier ook geen sinterklaas ofzo?!

@Aart, zoeken via Google daar ben ik wel mee bekend, maar het gaat erom hoe je via de pc bestanden op dat ding kunt zetten, connectie is er nog niet eens mee te maken alleen via Itunes, en ja dan kun je er films of muziek naartoe kopi?ren.

Maar het gaat er meer om, hoe je software of spellen die je via de ipad kunt downloaden waar je voor moet betalen, maar die je via de nieuwsgroepen ook kunt downloaden, op de Ipad kunt zetten, dat gaat via de normale weg niet en ook niet met itunes! Of ik zie iets over het hoofd?

Ook met de Iphone kun je op deze manier geen bestanden uitwisselen volgens mij?

En wat het "gekregen" betreft, er moest eerst een nieuwe CV-ketel gehangen worden en via de toen lopende aktie kreeg ik die Ipad. :biggrin:

Aart, daar staat het ook niecht duidelijk.
Ik had hier gelezen, en onderaan zie je een scherm waarin wat apps staan die je nodig hebt om dit te kunnen, maar dit zijn geen gratis apps.

tja apple en sony, daar is het nooit genoeg voor.
had ook een keer zo een heel klein ipod klip mp3 spelertje gekocht. die stond op een klein docking ding en die kon in de usb. ik wilde het ding gebruiken om op de vakantie in zon ding te stoppen die je in je cassete recorder kon doen. een plug gekocht voor in de sigerette aansteker naar usb, mooi niet dus, ding ging niet laden voor dat hij Itunes zag.
of natuurlijk de plug van apple zelf.
gr blokker

Ik ben intussen mezelf al aan het inlezen, want als ik het goed begrijp moeten de bestanden die op de pc staan gesynchroniseerd worden met de iPad, de zgn ios bestanden, op de computer staan ze, nou dus via iTunes eens zien of het lukt.

Met Itunes kan je o.a. MP3, foto's, Epub (boeken) en films op je Ipad zetten.
Wil je programma's voor de Ipad er op zetten dan moet je eerst Jailbreaken.
Hierna is het mogelijk om via Cydia allerlei programma' s (gratis) te installeren.

@Crazymotha, dat van Cydia daar had ik al iets van gelezen, nu dus even uit zien te vogelen hoe dat jailbreaken moet, want ik denk dat jij dit niet uit gaat leggen. ;)

Ik heb hem al gevonden, nu eerst even een backupmaken. :biggrin:

Er moet dus blijkbaar erg goed gekeken worden naar welke versie je hebt, ik heb de 4.2.1 .

De iPad2 kan ook al gejailbreaked worden blijkbaar, maar de site die ik nu gevonden zegt nog met een update te komen voor mijn versie.

Pfoeh valt weer niet mee. :biggrin:

Versie 4.2.1 is allang te jailbreaken hoor! Nog niet upgraden naar versie 5 daar is nog geen jailbreak voor.Wil je meer weten over jailbreaken google even op Ipad club of op Comex. Er zijn ook erg leuke apps voor de Dreambox verkrijgbaar. Je beelden streamen naar de Ipad of gebruiken als afstandsbediening.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan