Programmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

moza

Kan iemand mij uitleggen hoe precies de volgorde is van het programmeren van een MR via een F6 kaartje.
Ik heb al op de diverse andere forums gekeken, maar word er niet echt wijzer van..

Ik heb b.v. 6 files..

1.070UPD
1.070_Fun5_1.HEX
1.070_Fun5_2.HEX
1.070_Fun5_3.HEX
mr1.070.bin
Uload_software_flash

Ik heb zoals gezegd al op andere sites rondgesnuffeld, maar krijg het niet gevonden.

Iemand een idee hoe ik die op mijn Fun6 moet krijgen, en moet ik hem eerst met oudere programmeren?.

Beter lezen dan,, op satdudez en de sticky postings onder de Mr cam sectie.

Daar staat precies hoe dat te doen met een fun kaart.

Was inderdaad een kwestie van beter lezen..

Afijn..lukt toch niet zoals het zou moeten..

Ik bedoel, het is al verschillende keren fout gegaan ( met de laatste card)..en de keer dat het gelukt is staat er gewoon 1.055 bij de info?.

Mankeert er iets aan de volgorde misschien?.

Ik ga bij de setup van de MR naar Upgrade Firmware, daar start a new download, dan errassed hij de data, en moet ik mijn 1e kaart erin..Daarna de 2e, daarna de 3e..maar dan krijg ik op het einde een melding dat de data niet klopt (corrupt is)..en ik heb ook al gehad dat ik mijn kaart eruit moest halen..
Ik heb de file al verschillende malen opnieuw ge-d/l..
Het waren de Fun5, dus ik heb ze op een Fun6 geschreven maar de kaart daar op 512 gezet..

Afijn..volgens mij staat de oude er nog steeds in.

Is er ook iets dat ik die hex kan splitsen zodat ik ze via een Fun4 erop kan proberen te krijgen..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan