protection error virtual dj 1.08...wie krijgt ook die melding?

F

format c:

hallo.
als ik dit programma installeer,dan krijg ik onder xp steedts een protection error.
wie wil eens proberen,of het aan mijn pc ligt,of dat jullie dat ook hebben.

het is net een geweldig programma.

dit is de link.

http://download.com.com/3000-2170-10257639.html

(wat kan je er aan doen om het toch te draaien op de pc)
virtual dj 1.08 het is en demo.
alvast bedankt voor het helpen.

Hallo format c, het is inderdaad een leuk programma, maar ik ben bang dat ik jou teleur moet stellen.

Ik heb het ook gedownload en gelijk eens uitgeprobeerd, ik heb namelijk ook xp op mijn systeem staan, en jahoor bij mij draait het gewoon.

Nou weet ik dus niet waar het aan ligt?

Het enige wat ik bij mij altijd doe is alle updates die er zijn voor xp automatisch downloaden en instaleren.

Dus misschien zit probleem hier bij jou?

Anders even de foutmelding knippen en plakken in google bijvoorbeeld, en dan even zoeken , je staat soms versteld wat daar uitrolt.

Ik ben nou natuurlijk ook nog even op zoek naar de crack, voor de 1.06 heb ik hem al maar voor 1.08 nog niet, zal nog wel te nieuw zijn.

Succes.

ja precies,ik heb op google al gezocht voor,protection error,
ik vindt wel het ,1, en ander maar de oplossing,is dus ????.
ik probeer het nog wel eens.
ja inderdaad de nieuwe versie crack 1.08 is nog niet beschikbaar.
ik kan wel virtualmixer openen ,maar niet die turntables.
ik weet ook nog een leuke ,voor jouw,als je naar www.otsjuke.com gaat.
daar vindt je ook een gaave turntable.
als je nog meet virtual turntables weet voor mij ,dan hoor ik het wel.
ik ben zelf ook dj.
bedankt ,al vast en ik hoop dat ik de virtual dj,1.08 nog aan het draaien krijg.
groetjes.
Marc.

oja,de laatste updates hield ik ook bij,voor xp,maar zonder resultaat.
ik ga eens effe proberen,bij het virtual dj forum.
ik laat het je nog wel weten,of het mij gelukt is.
groetjes,Freggel.
Marc.

Het komt allemaal goed marc, ik ben druk voor jou aan het zoeken.

Format c:, oftewel marc, ik ben voor jou even aan het zoeken geweest naar diverse protection errors, maar ik heb ook al gezien dat er achter zo'n error melding ook een nummer staat bijvoorbeeld: "Protection error 15".

Hetgeen wat ik hoofdzakelijk kan vinden wat deze errors betreft zowel op forums als op de microsoftsite dat veel van deze problemen zitten in sp1, wellicht dat jou probleem zit in je servicepack1 en dat je die toch eens opnieuw moet downloaden en instaleren?

Tevens heb ik nog een forum gevonden waar veel over pretection-errors gesproken wordt, je hebt hem misschien al wel maar er wordt hier ook veel gesproken over dj-programma's, wellicht dat je daar iets kunt vinden.

Ik vindt het alleen jammer dat ik het forum dat over xp gaat niet meer gevonden kan krijgen, ik meende toch echt dat dit "Xperience" heette, maar daar vindt ik niks meer van.

Misschien dat jij het weet en anders, iemand anders, want op dat forum heb ik wel meer oplossingen gevonden betreffende problemen met programma's die niet werken onder xp.

Ik zet nog even dat linkje weg wat ik gevonden heb over die protection-errors, en ik hoop voor jou dat je virtual-dj bij jou ook aan de praat krijgt, want zoals ik al zei, bij mij geen problemen.

Groetjes en succes.

Corn?.
http://gathering.tweakers.net/forum/find

protection error 128,krijg ik steedts.
ik zit te denken om windows 2000 prof erop te gaan zetten,mischien heb ik dat probleem dan niet meer.
en inderdaad,met die sp1 kan het ook te maken hebben denk ik.
eerst dacht ik dat het met direct x te maken had,of de laatste versie downloaden van mijn nvidia kaart,maar dat was dus niet zo.
ik ga wel eens verder kijken op dat forum wat jij mij hebt gestuurd.
ik wil je bij deze al vast erg bedanken,en ik vindt het top dat jij mij altijd wilt helpen met dit soort probleempjes.
als ik wat voor jouw kan betekenen dan hoor ik het ook wel.
ik laat het je wel weer weten na de instalatie van windows 2000 prof.
freggel,je hoord het nog wel.
groetjes Marc.

Ik probeer altijd zo behulpzaam te zijn als het maar kan, kijk en als het aankomt op het gebied van muziek en het DJ zijn dan is mijn aandacht snel gewekt, want dit is namelijk ??n van mijn grootste hobbies, vroeger in mijn jonge jaren nogal wat aan de piraterij gedaan en ook geregeld feesten voorzien van de daar bij horende muziek, vandaar dus.

Maar ik snap nog steeds niet waar bij jou die protection error vandaan kan komen, ik ga hier op het board toch maar eens een thread openenen of er misschien hier leden zijn die wel het ??n en ander weten over protection errors, want ik heb mezelf al een bult gezocht, maar krijg niks concreets gevonden.

Gooi xp er nog maar niet te snel af, want het kan toch niet zo zijn dat het bij de ??n wel werkt en de ander niet, want volgens mij zit het niet in de hardware, maar moet het ergens zitten in een stuk van de software, en dit is volgens mij altijd op te lossen.

We zullen het hier maar eens aan de computerdeskundigen gaan vragen.

ik heb hem werkend op windows2000 prof.
voor de mensen die het boeid.
ik wil nog wel ef een paar goede dj progies noemen.
virtual dj studio
bpm studio
otsjuke
en zeker virtual dj.
bedankt freggel.voor je hulp.

oja,ik ben zelf ook deejay,maar meer presentatie,voor het maken van jingles.
ik verzamel ook jingles,alleen van nederlandse radio stations.
ik heb heel veel,jingles.
maar als jij er ook nog wat hebt dan hoor ik het wel.
alles is welkom.
mijn favorieten zijn bv extra 108
keizerstad
tros radio
en vooral de dvi jingles. kei kei kei harde de beste,je weet wel,van dat gedoe.
groetjes Marc..

echt lachen ja die jingles!!!!!!

Ik gebruik ze namelijk ook vaak bij mijn geluidsinstellingen van mijn computer, als er bij voorbeeld foutmeldingen of iets dergelijks zijn.

Jij zult deze link al wel hebben maar voor anderen zet ik hem hier even weg.

http://www.geocities.com/foodedge/jingles.htm

Is weer eens leuker dan al die pinggeluiden die standaard bij windows zitten.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan