psx2

B

boes80

Ik heb en paar psx spellen gedownload bij de nieuwsgroepen, probeer ze te branden met alcohol120%, dat lukt maar kan ze niet afspelen, welke instellingen moet ik doen in alcohol ?? ( bv Datatype ???)

PS ik gebruik swap magic 3.0 om de spellen af te spelen

Kun je ze niet branden met Nero?
Daarmee heb ik er nog nooit problemen mee gehad, doet het automatisch goed.

Heb ik al een keer met een ander spel gedaan , helaas, misschien niet de goede brandsnelheid ( op 4 x geprobeerd ) , misschien nog lager ???

Nou nee, met 4x moet het lukken, ik ga er toch vanuit dat je een moderne brander hebt met burnproof erin of iets soortgelijks.

Ik weet zo effe de instellingen niet van Alcohol. Het kan zijn dat je mixed mode gebruiken moet bij sommige playstation spellen.

Als het ps2 spellen zijn zal het wel dvd moeten zijn.
Maar er zitten hier toch nogal wat psx/ps2 gebruiker, misschien nog even afwachten, er zal vast wel iemand zijn die je goede raad kan geven.

Gebruik hier nero voor al mijn psx 2 spellen, en brand deze op 16 speed...nog nooit problemen gehad.

Psx2 met modchip

DVD spellen moet ik nog wel swappen....gebruik dus meestal alleen dvd-rips.

bij alcohhol kan je bij type data geloof ik rechtsonderaan hem instellen op ps2 zou kunnen helpen

Psx2 met modchip en toch nog swappen moeten?
Hmmz... had de psx2 inmiddels niet fatsoenlijk modchips dan waarbij dat swapgedrag afgelopen was?

Ja hoor zit er bij mij in
Orginele dvd spellen leest hij nogsteeds heel slecht
Maar alle backups werken in 1x

Nou dan is ie dus toch nog niet perfekt he.
Als ie dvdspellen nog heel slecht leest zodat je toch regelmatig op die swaptruuk aangewezen bent.

Maakt het daarbij wat uit of je op -R of +R brandt? Ik heb namelijk van horen/zeggen dat je voor dvdspellen op psx2 beter -R zou kunnen gebruiken.

Alles op + gebrand en werkt perfect

Probleem is nu opgelost , slecht contactje

Maar heb nog nooit met swap of iets gewerkt

backup doet het in 1x orgineel 2x op de reset knop en spelen maar

Mooizo! Toch grappig wat eeen slecht contactje voor vreemde storingen kan veroorzaken.

Inderdaad, maarja 21 draadjes = 42 verbindingen met een 0.27 gecoate draad
Ik had een vergrootglas nodig om hem te vinden

messaihja 2

het is wel fout geschreven maar wordt wel zo uitgesproken
weet niet meer hoe je het wel schrijft:(

Nou hetzelfde als de Verlosser uit de bijbel.
Messiah dus.:)

Dank je BT dat is hem en werkt nu als een speer

@keesie ff intikken bij google en je zal verbaasd staan

het zou kennen zijn als je een oudere versie ps2 hebt dat ie geen +r dvd's afspeeld ,als ik het goed heb vanaf versie 6...dat ie dan wel de +r afspeeld

en met alcohol heb ik er nooit geen problemen mee werkt altijd....

je hoeft in alcohol niks in te stellen ....

het zou kennen zijn als je een oudere versie ps2 hebt dat ie geen +r dvd's afspeeld ,als ik het goed heb vanaf versie 6...dat ie dan wel de +r afspeeld

en met alcohol heb ik er nooit geen problemen mee werkt altijd....

je hoeft in alcohol niks in te stellen ....

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan