publisher

D

dedoele

Is publisher geschikt om websites te maken, ik heb de 1ste pagina aangemaakt en zou die graag willen publiceren naar mijn opslagruimte van mijn provider waar ik 50 mb heb, maar ik weet niet hoe, met frontpage moest ik de ftp intikken enzo publiceren op het web, maar met publisher vind ik hier nergens een oplossing voor.

Wie kent mij de oplossing?

Mvg,

de doele

Je weet het FTP adres e.d. want dat heb je met frontpage al eens gebruikt.
Waarom neem je niet gewoon een ftp programman b.v. deze?

ik moet daar precies een code invullen ik krijg daar 4 vakken wat wil dat zeggen?

Thx,

dedoele

Je Host name: iets van: ftp.jouwsite.nl
user id: krijg je van je provider, iets van AB1234@JOUWNAAM.NL
Password: *******
Account kan je leeg laten

Succes!

Deze programatie van de FTP vraagt om te registreren, wat moet ik doen is daar ook een sleutel voor.

Alvast bedankt,

dedoele

Het is me gelukt om het te registreren, nu kan ik eraan beginnen, alvast bedankt, voor publisher te publiceren moet ik deze dan speciaal behandelen of zo?

Groetjes,

DeDoele

Ik heb nog 1 probleempje,de foto's worden niet mee ge uploud wat is hier het probleem, de rest is mij gelukt, de eerste pagina heb ik index genoemd en opgeslaan als webpagina, heb ik hier ergens iets verkeerd gedaan.

groetjes,

dedoele

Goed de afbeeldingen staan erop nu is het probleem van de hyperlinken, hoe moet dit,...

ik kan niet linken naar een andere pagina.

wat nu

groetjes,

dedoele

in publisher de tekst die een link moet worden selecteren, dan rechtsklikken, dan hyperlink, en vervolgens daar de url van de link invullen.

Succes

dedoele zei:
Deze programatie van de FTP vraagt om te registreren, wat moet ik doen is daar ook een sleutel voor.

Alvast bedankt,

dedoele

Als je hem gedownload hebt waar ik naartoe linkte zit er een crack bij....

dat klopt bedankt, mijn website zal weldra online zijn dank zij U, nog eens bedankt.

groetjes,

DeDoele

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan