QuickCam Messenger

fladder

Active member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
45
Mensen,

Ik heb hier een quickcam messenger van logitech
nu heb ik het probleem als ik het beeld van de camera bekijk ik een hoop sneeuw door mijn beeld ik heb hem op alles USB poorten geprobeerd dacht eerst dat het aan de USB 1 lag maar dat is dus niet zo het lijkt me ook niet aan de camera te liggen want gisteren had ik een ander type en die heb ik vandaag geruuild voor deze maar dat kreng doet precies het zelfde
elke instelling al geprobeerd maar voorals nog geen resultaat
elke help die er is al door gelezen maar niks op te lossen heeft iemand dit al eens gehad ?
en nog veel belangrijker! wie heeft de oplossing :)

Hopelijk kan iemand anders je nog helpen, ik heb vrij veel meegemaakt met webcam's, maar sneeuw in beeld eigenlijk maar 1x en dat was bij zo'n heel cheap ding, langwerpig, waar je ook mee "fotograferen" kon (was meeneembaar).
Met dien verstande dat foto's zeer slechte kwaliteit werd.

oh god,
zo'n ding heb ik ook nog ergens bij gehad een aiptek of iets dergelijks wat een rampeding :)
maar ik heb er nu een philips aan gehangen die mijn moeder nog had liggen hij is og wel usb 1 iets minder frames/sec maar wel een stuk beter beeld
en ik ben tot laat nog op zoek geweest en op de usa site van logitech vond ik uiteindelijk iemand met hetzelfde probleem
en de oplossing was meer licht, maarja een bouwlamp van een megawatt
achter mijn vriendin zetten asl ze zit te msnen zie ik ook niet zo zitten :) wordt ook een beetje warm denk ik
toch bedankt :)

Owz.. heb hier ook nog een Philips met usb1 aansluiting, ja die moeten wat meer licht hebben inderdaad.
Ik heb de prul aan de kids gegeven.

Maarreh.... wat mij betreft mag je je vriendin rustig in 't licht achter de cam zetten, kan ik gelijk kijken of ze voor verkoop aan mij geschikt is, want ik zoek nog een doos vriendinnen en Technodad wil die van hem niet aan me verkopen de flauwerik.:biggrin:

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan