qysi . exe

S

silverfox

Hoi,

weet iemand wat dit voor een programma is. Krijg het niet gedeleted en het wil heel de tijd op internet gaan ( gelukkig heb ik zone alarm). Niks helpt, geen adaware, geen regcleaner etc...

Iemand een idee ??

Bedankt Silverfox

Zoek eerst op waar deze exe precies staat. Probeer eens van een floppy te booten, en ga dan de file te deleten.

Mocht je dan niet bij de harddisk kunnen komen, probeer dan een bootable cd met een een of ander OS die je schijfformat herkent. Als je maar bij de file kan komen. Dan kan je 'em ook deleten.

Als je daarna opnieuw boot, kan je een melding krijgen dat deze exe niet gevonden kan worden. Dan de regcleaner draaien. Het probleem hoort dan ook in het register opgelost te zijn.

Of doe er een search naar in de registry. Als je het daar vind (vooral als het bij een van de RUN secties staat), dan kun je het daar wissen.
Indien je je pc dan opnieuw start, wordt ie niet meer geladen en kun je hem wel wissen, vermits je weet waar hij staat.

Eerst a.u.b. de tips van KK proberen, het beste is gewoon van een cleane floppy op te starten.

help
alsde tekst te lang is kan ik zelfs niet meer een boodschap sturen bij de duck

Groetjes Silverfox

hoi,

heb alles gedaan zoals beschreven : 98 bootdiskette en de juiste directory gezocht en dan delete,was weg en na rebooten weer terug

hoi,

sorry wil niet stressen maar ik vertwijfel want ik wil geen format c doen . Mijn postuitgang doet het al niet meer maar de rest wel. Ik snap dit niet. Nog iemand een idee

silverfox

Als ie na reboot terug is, dan wordt hij waarschijnlijk opgeroepen door een of andere scriptfile.
Dit heb ik eens meegemaakt, daar werd een htm file aangeroepen, en daarin stond een script wat de .exe file weer opnieuw aanmaakte.

Was lastig te vinden het kreng, maar uiteindelijk had ik hem toch. Hij stond bij automatisch start opties van IE ergens in de registry.

Maar meest voorkomend is toch dat ze in een van de RUN settings van de registry staan (HKLM of HKCU) en ook wel eens in de win.ini of system.ini bij run of load.

Het is even zoeken en je moet even weten waar je mee bezig bent anders hou je inderdaad alleen format c: als optie over.
En da's best een goeie jongen, maar als je die op je pc moet uitvoeren da's weer minder.

Hoi,
Had volgens Norton de W32 BUGBEAR en die ook erafgehaald ( voordien nog een speciaal proggie van symantic getest maar die kende hem NIET, rararara???)
Qysi is voorlopig weg maar de postuitgang werkt altijd nog niet.

Silverfox

Hoi Black Tiger,

sorry het is bij de outlook express de "postausgang" en ken de juiste naam niet in het nederlands. Maar ik geloof dat het nu in orde is want ik kan weer mails sturen en de rare meldingen zijn weg.

groetjes en bedankt Silverfox

Ah thanks. Wie gebruiker er dan ook een Duitstalige OE. :biggrin:

hoi,
naja als je in zwitserland woont dan heb je meestal in het duitstalige gedeelte een duits OS en OE voor de vrouw en de kinderen , de pappie heeft gewoon alles in het engels.
Maar je blijft wel flexibel.

Groetjes Silverfox

Lekker vaag dat bestand, als je qysi.exe ingeeft in google, onder discussiegroepen, en je drukt op enter dan probeert t bestand zich te installeren naar je pc, het staat als downloadable in de yahoo nieuwsgroepen.

Rolo

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan