RaceWorld TV, hoe te ontvangen op Astra??

H

hondasat

Hallo,

Ik heb gehoord dat er tegenwoordig een RaceWorld TV kanaal op de Astra satelliet zit. Ik heb mijn zenderlijst laten bijwerken maar niets gevonden, geen RaceWorld TV in de lijst.

Is RaceWorld TV te ontvangen en op welk kanaal (Canal Digital voorkeur kanaal?). RaceWorld zou Free to Air moeten zijn en dus zonder abo te ontvangen.

Ik heb een Strong SRT8000 ontvanger en gebruik de voorkeur zenderlijst van Canal Digital. Schotel staat op de Astra satellieten gericht. Ik heb verder geen abonnementen, ontvang gewoon Ned1 etc.

mvrgr
Hendrik.

Raceworld zendt free to air uit. Ik ben verder niet bekent met de Strong SRT8000 maar je kunt eens kijken of het mogelijk is om alleen de transponder in te lezen waarop Raceworld uitzendt.

Frequentie:
12610 verticaal / FEC 5/6 / SR: 22000

Hallo,

Ik kan volgens mij niet handmatig frequenties instellen; niet kunnen vinden in de menu's en in de handleiding; heb alle zenders opnieuw erin laten zetten, en nog steeds geen RaceWorld TV. Wat ik wel kan instellen is de schotel, deze staat als volgt ingesteld:

Satelliet: Astra 1G
Schotelnummer: 1
Band: KU
Frequentie: 12515 MHz
LO LNB: 10.600 MHz
Polarisatie: Horizontaal
Schakeling (22kHz): Ja

Ik ben geen expert maar volgens de handleiding is dit de juiste standaard instelling voor de digitale signalen van de Astra satellieten.

Kan iemand mij verder helpen?
Hoe krijg ik RaceWorld ingesteld bij een Strong SRT8000?

mvrgr
Hendrik

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan