Radegast Emu...

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Hallo,

In de addons kan ik zo juist de Radegast3.0 final downloaden maar ik wil zo juist de radegastbeta14 hebben oftewel laden....

Hoe kan ik zo juist de radegast laden op mijn dreambox want het is nog vrijwel schoone image van Gemini....dat ik effe in een temp zet en dat die daar weer uitpakt of ik zelf erin laadt maar hoe iemand een idee hoe dat moet...

Groetjes,
deliyurek007

Ik heb zo juist de radegast3 beta 14 gevonden in een zip bestand maar nu is verhaal hoe krijg ik die geladen in de dreambox zodat ik die via bleu button zojuist de radegast 3 beta14 kan keizen en kan laden...

In de zip bestand bevind zo juist de volgende:

Rdgd.i386
Rdgd
Radegast.cfg
Netpilot
Camd.i386
Camd
Readme

Hoe laad ik die dat ik zo juist dat emu kan laden via de panel iemad die dat kan vertellen in stappen ...

Groetjes,
deliyurek007

Iemand soms een ander idee hoe het moet en dat ik die radegast kan laden....

Groetjes,
deliyurek007

Voor zover mij bekend doe je het zo.
Allereerst zet je een zender op die een andere emu gebruikt of je stelt tijdelijk een andere emu in bijv. newcamd.

Copieer de file rdgd naar /var/bin en zorg dat ie op 755 staat qua rechten.

Idem met netpilot
Idem met camd

Copieeer de file radegast.cfg naar /var/etc. Deze zal de oude overschrijven. In principe hoef je dat niet perse te doen aangezien er zoveel niet gewijzigd is in die config, dus deze stap kun je ook laten.

Eventueel kun je nog naar /var/tuxbox/config en dan met de vi editor de file emulist.xml even editten en bij de radegast regel even het versienummer wijzigen naar het juiste versienr.

Start nu weer de radegast emu of reboot je box en klaar is kees. De andere files (de .i386 en de readme.txt) heb je niet nodig.
Suc6.

Dank je B.Tiger voor de instructie ik zal dit effe vanavond effe uitproberen....

Groetjes,
Deliyurek007

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan