Rapidshare.com omzeilen (werkt echt!)

S

sleepje

imageszb7.jpg

Met dit programmatje kan je ongelimiteerd van rapidshare downloaden zonder premium account.
Ik gebruik het al enkele maanden en het werkt nog steeds perfect.

groetjes.

http://rapidshare.com/files/40966599/Rapid_unlimited.zip

Is er ook nog een progje waarmee je Photo Story 3 kunt draaien op een namaak WindowsXP? (lees illegale)

sleepje;179572 zei:
imageszb7.jpg

Met dit programmatje kan je ongelimiteerd van rapidshare downloaden zonder premium account.
Ik gebruik het al enkele maanden en het werkt nog steeds perfect.

groetjes.

http://rapidshare.com/files/40966599/Rapid_unlimited.zip

Kijk, de eerste post, en dan al iets waar ik al lang naar zoek, en verrek, het werkt nog ook.
Niet zo heel snel, maar dat mag de pret niet drukken.

Bedankt:biggrin:

Dat jpg bestandje is een screenshot van het programma, maar is zo ontzettend klein gemaakt dat je niet kunt waarnemen wat het nu eigenlijk is.

....ik krijg de boel niet geregisteerd.

Ik laat de key gen. de sleutel zoeken en deze plak ik dan op de juiste plek.
Iemand een idee wat er fout gaat of blijft hij nu gewoon op 30 dagen staan?

;)
Nr.10

Het progje is gedeleted snif
kan iemand het FF mailen als het niet te groot is
Thanks

Het progje is gedeleted snif
kan iemand het FF mailen als het niet te groot is
Thanks
ja heb er ook wel belang bij iemand ?? of ergens nog te vinden ??

Ik heb deze geprobeerd maar heb hem al weer weg gegooid,, dit schiet niet op als je niet sneller dan maar hooguit 15 KB kan downloaden,, dan duurd het nog ruim een uur voor 100 MB dan kan je net zo goed wachten tot de normale tijd om is en volgend bestand downloaden.

Trouwens heb 2 bestanden geprobeerd en die werkten allebei niet,, gaf melding dat de rar file beschadigd was :(

Jack bedankt dan neem ik wel weer een sessie per telefoon , 48h downloadplezier voor 3€, als je niet over een bepaalde limiet gaat , ik geloof 20 gig (ik weet het niet meer), ik kan geen 10 films huren voor die prijs :biggrin: en het gaat lekker snel

Als jij het over een sessie hebt bij RS, dan kun je echt geen 20 gig binnenhalen per ...

Als je daar betaald zit je op een kleine ?10,-.

En als je dan aan het downloaden gaat, ben je naar 4 gig klaar, en dan moet je weer 24 uur wachten.

Heei freggel
Ik heb het over deze toestand hier http://rapidshare.de/en/paybycall.html

dit kan ook vanuit de grot gewoon op de vlag van je land klikken en na je telefoontikjes kun je beginnen met 48h downloaden
Als ik iets nodig heb doe ik het zo , en de prijs klopt die op je factuur staat

en ik denk dat het 10 gig is wat je dan mag binnenhalen op die manier
ik zoek het nog eens op

Het is 10 gig per dag , maar let op als je de eerste 24 h over die 10 gig gaat lig je eruit
dus goed optellen is de boodschap en dan kan je 20 gig in 48h binnenrijven

Die films die jij wilt ophalen kun je toch ook met nieuwsgroepen ophalen ? Bij sommige pay-servers kun je een proefperiode uitproberen van een week of 2 is dat niet iets voor je ?

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan