Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Ik vind mijn 40-50 uur per week (gemiddeld) toch meer dan genoegZe willen dat mensen langer werken.
full time iddHoe bedoel je, dat men full-time wil i.p.v. parttime? Lijkt me niet meer dan logisch.
Minder dan 36 uur. Dus halve dagen tot 20 uur per week.maar definieer parttime?
Dat moet je aan die techneuten vragen waarom ze dat doen, maar worden die dan wel full-time betaald? Als dit het geval is dan ligt dat ook weer specifiek aan het soort werk. Je kunt niet werken aan booreilanden vergelijken met technisch werk in een fabriek.en als het dan al zo logisch is waarom zijn er dan techneuten die op een dag naar meerdere parttime klussen vliegen?
Ja dat is dan wel de meest moderne vorm van parttime.Parttime kan dus ook een paar volle dagen in de week zijn.
Ik begrijp je argumentatie helemaal. En ben het ook wel deels er mee eens, maar persoonlijk vind ik dat die ook aan het bedrijf en het soort werk ligt of dat binnen de mogelijkheden ligt of niet. En dat het mes aan twee kanten snijdt.Moet je dan beslist iemand hebben die 7 dagen in de week fulltime dit doet?
Ik begrijp het wel maar blijf toch van mening dat dit van twee kanten moet komen en afhankelijk is van de bedrijfstak.omdat de werkgever naar mijn id niet meegaat met de tijd wat dit betreft en zeker niet verder kijkt dan de neus lang is maar wel klagen dat je niemand kunt vinden.
ik dacht dat je in heel nederland zocht?onderhoud/vernieuwen spoor
heb je een puntmaar kosten certificering en opleiding wel
ow das idd ook een leukeEr zijn bedrijven die nog steeds mensen headhunteren waar men gewoon 20k naar toe brengt als er een medewerker geworven wordt.
Ook in het Grunningen ( werk ik zelf ook) zoeken we mensenik dacht dat je in heel nederland zocht?
je hebt grunn stad en de provincie grunn daar zit ook meestal de verwarring lolOok in het Grunningen ( werk ik zelf ook) zoeken we mensen
Moet je niet zeggen Jan. Als je zelf niet meer wilt, geen probleem.Want aan een oude man van 70 heb je niks.
Yep heel NLik dacht dat je in heel nederland zocht?
Dat kan ik me dan wel voorstellen. Daar moet men uiteraard wel fatsoenlijk mee om gaan, zeker bij de iets oudere generatie.Men ging daar niet goed mee om toen.