Hoe neuk ik een kip
de meester hemzelf zal een tipje van de sluier lichtten van zijn ondergrondse seksuele praktijken (dierenseks, voor de amoebes), en wat hints geven voor mijn discipelen (i know you are out there!)neem de moeite om het door te lezen, het is het waard en ik heb er een heleboel tijd aan besteed. stelletje pubers.
Goed. Men neme een kip. Ik neem aan dat jullie allemaal bekent zijn met dit 2potige, gevederde wezen. Het beste is om naar een kinderboerderij te gaan, daar hebben ze meestal low-security. Omzeil de opzichters en de irritante kindertjes, en zet koers naar de kippenren.
"Waarom kippen?" zullen de slimmerds onder ons zich afvragen. Dat heeft een zeer logische verklaring. Zoals jullie vast wel weten, de kip plant zich voort door middel van een fenomeen bekend als "eieren leggen", dus kippen hebben een zeer verwijde anus, in straattaal ook wel een "Grote Kont" genoemd. Er is ook nog een andere reden, die ik verderop in dit artikel zal onthullen.
Goed. Let's get to the action. Grijp een kip (of een kuiken als je een kleine piemel hebt, zoals Da-Bobster), snel voordat hij weet wat er gebeurt en begint te flapperen vast, doe hem onder je jas en ren naar een dichtbijzijnd bosje voor wat privacy. Voor de wat ondeugendere types onder ons kan de geslachtgemeenschap natuurlijk ook plaatsvinden in het openbaar. Pak de kip bij de nek vast en breng uw penis in de anus van uw slachtoffer.
Na wat heen en weer gestoot, als u voelt dat de ejaculatie (de spermalozing) naderbij is, en jawel: hier komt de tip van de onbetwiste meester, draait u de nek om van de kip. Ik neem aan dat u het effect van "een kip zonder kop" wel kent, als een kip word onthoofd, want wat gebeurt er dan? Jawel, alle spieren trekken samen en de kip rent nog ettelijke meters hoofdloos voort. Welnu, dat samentrekken van de spieren is zeer voordelig voor uw genot, en zal leiden tot een hemelse climax.
De kip is na dit gebeuren uiteraard niet meer levensvatbaar, dus geneert u zich vooral niet om de kip, volgespoten en wel, in de bosjes te gooien. Wat heeft u er immers aan als het niet meer tegenspartelt?
ik hoop dat deze tips voor onze doe-het-zelvers nuttig zijn!!!!!!!