rat 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jakop

Vanaf volgende week kun je hier van alles vinden met betrekking tot de diverse coderingen waaronder seca 2 en irdeto 2.... ?????

dan kunnen ze weer zwart kijken

Duckyyyyyyyyyyyyyyyyyy sluiten die hap s.v.p.

Sommige mensen doen het er ook om he!!!!.

Als ze maar wat krijgen, het zijn net kleine kinderen die zeuren om een lollie!

Jongens kom op, gedraag je eens als grote mensen!

GR Fred.

Hoe neuk ik een kip
de meester hemzelf zal een tipje van de sluier lichtten van zijn ondergrondse seksuele praktijken (dierenseks, voor de amoebes), en wat hints geven voor mijn discipelen (i know you are out there!)neem de moeite om het door te lezen, het is het waard en ik heb er een heleboel tijd aan besteed. stelletje pubers.

Goed. Men neme een kip. Ik neem aan dat jullie allemaal bekent zijn met dit 2potige, gevederde wezen. Het beste is om naar een kinderboerderij te gaan, daar hebben ze meestal low-security. Omzeil de opzichters en de irritante kindertjes, en zet koers naar de kippenren.

"Waarom kippen?" zullen de slimmerds onder ons zich afvragen. Dat heeft een zeer logische verklaring. Zoals jullie vast wel weten, de kip plant zich voort door middel van een fenomeen bekend als "eieren leggen", dus kippen hebben een zeer verwijde anus, in straattaal ook wel een "Grote Kont" genoemd. Er is ook nog een andere reden, die ik verderop in dit artikel zal onthullen.

Goed. Let's get to the action. Grijp een kip (of een kuiken als je een kleine piemel hebt, zoals Da-Bobster), snel voordat hij weet wat er gebeurt en begint te flapperen vast, doe hem onder je jas en ren naar een dichtbijzijnd bosje voor wat privacy. Voor de wat ondeugendere types onder ons kan de geslachtgemeenschap natuurlijk ook plaatsvinden in het openbaar. Pak de kip bij de nek vast en breng uw penis in de anus van uw slachtoffer.

Na wat heen en weer gestoot, als u voelt dat de ejaculatie (de spermalozing) naderbij is, en jawel: hier komt de tip van de onbetwiste meester, draait u de nek om van de kip. Ik neem aan dat u het effect van "een kip zonder kop" wel kent, als een kip word onthoofd, want wat gebeurt er dan? Jawel, alle spieren trekken samen en de kip rent nog ettelijke meters hoofdloos voort. Welnu, dat samentrekken van de spieren is zeer voordelig voor uw genot, en zal leiden tot een hemelse climax.

De kip is na dit gebeuren uiteraard niet meer levensvatbaar, dus geneert u zich vooral niet om de kip, volgespoten en wel, in de bosjes te gooien. Wat heeft u er immers aan als het niet meer tegenspartelt?

ik hoop dat deze tips voor onze doe-het-zelvers nuttig zijn!!!!!!!

Die gast moet een gesticht in..

Ik reageer normaal niet op dit soort threads maar ik ga me er steeds meer aan ergeren en dat moet ik niet doen. Het lijkt hier af en toe wel een of ander puberboard. Ik vind dat dit nu afgelopen moet zijn! Personen die zich niet volwassen kunnen gedragen moeten maar eens gebannend worden! Laten we nu gewoon aardig, leuk en met respect met elkaar omgaan!

CLOSED

Maar een reactie mag de rat toch wel eens geven want staat er nu ruim 2 weken
en niet sluiten want dan gaat iemand anders weer een openen en dan heb je overal wat staan dus .... maar ja

Ik maakte gewoon een geintje om te laten zien dat we gewoon moeten blijven lachen, sorry als het misplaatst is!

Als dit zo is dan zal ik er gewoon mee stoppen.

Ik vind dat we het gewoon maar moeten vergeten,en hopen dat als er weer zo`n thread komt en duck tijd heeft hem maar gelijk sluit,wat betreft rat2002,als het toch niet zinnig is.Iedereen weet het nu wel,dus het heeft toch geen zin om het steeds maar weer op te starten,veranderen doet het niets,dus ik hoop topic closed.

Nou enkele hier zijn niet mijn 'satvrienden' hoor.
Ik word hier echt verdrietig van.
Snel opruimen deze thread anders zitten we straks allemaal te janken.

Mee eens,

Het bord mag niet vergald worden door kippeneukers....hehehe

Gr Fred.

Kappen met die onzin.

Freggel: niet eerst onzin plaatsen en dan je verontschuldigen. Qua level ben je voorlopig teruggezet

{draadje gesloten}

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan