reciever cam

S

shinobi

wat is nu de beste set om aan te schaffen.
ben een beetje roestig geworden met nokia9800 en aston1.05.

graag reciever en cam.

Dreambox. Dan hoef je geen hardwarematige cam meer te kopen. Stop je er een andere image in waar standaard softwarematige cams in zitten.

Aan kerst konijn wel mooi om de dreambox aan te bevelen maar is eigenlijk niet zo'n goed antwoord op de vraag vind ik.Je vergeet namelijk de voor en de nadelen te vermelden.. en je eigen ervaring met de receiver..
Wat is een goeie set in principe kan je alles kopen je moet alleen nadenken wat wil ik wat kan ik!

De dreambox is echt een receiver voor mensen die heel veel tijd en zin in de hobby willen steken, omdat deze machine echt een doe het zelf is met ondersteuning van heel veel hobbyisten.

De vraagstelling van wat heb ik ermee open, is denk ik nog niet van toepassing, en hier op dit forum kan er geen antwoord op gegeven worden..

Als je de zoek functie hier gebruikt kom je een aantal topics tegen waar hetzelfde wordt gevraagt, als je die leest heb je mischien je antwoord.

Dus kortom samengevat kijk naar je budget, hoeveel tijd heb ik, kan ik het allemaal, en ga dan eens rondneuzen op de diverse sites zoals hierboven in de banners lees de topics eens van de diverse receivers die hier op het forum zijn, dan kom je een heel eind..

Ik zelf heb goede ervaring met topfield 4000 special edition en xtreme en samsung 9500 ci laatste is helaas niet meer met de bekende loader leverbaar..

Voordeel toppy. harddisk betrouwbaar goeie support vanaf fabriek.
Nadeel heeft soms problemen met epg en sommige modules waaronder de matrix..

Xtreme betrouwbaar maar slechte support van de maker met de emu is het echt een wereldbak kan je leuk mee stoeien..

Samsung 9500 ci kan je via diverse softwares mooi op emu laten draaien wordt helaas niet meer in die samenstelling gemaakt..
Nadeel loopt soms vast astra moet je even met de hand inlezen omdat de tuner op 2 frequenties vast loopt....

Succes met aanschaf....

Pikkie,heeft gelijk.
maar die dreambox is momenteel toch echt een leuk speeltje.
o, en de tijd die je er voor nodig hebt,valt heus wel mee.

emu software ed komt ook niet automatisch in je receiver.
hobby kost nu eenmaal tijd.

Originally posted by starter
Pikkie,heeft gelijk.
maar die dreambox is momenteel toch echt een leuk speeltje.
o, en de tijd die je er voor nodig hebt,valt heus wel mee.

emu software ed komt ook niet automatisch in je receiver.
hobby kost nu eenmaal tijd.

Hmmm heb nu een half jaartje een DB, en idd eerste maand heeft het veel tijd gekost om erin te komen en bij te blijven.

Nu is het echt een peuleschil, het zit um allemaal in het vinden van de juiste image ( 1tje die je aanstaat).

Ik ben echt niet meer tijd kwijt dan iemand met een gepachte Phlups of een Hummie.

Dus dan blijft er mijn inziens maar 1 keuze over.............................................

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan