Reclame blokken op tv?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
684
Punten
113
Leeftijd
59
Ik kijk normaal gesproken niet veel naar de tv, maar sinds een half jaar ben ik [tijdelijk] uit de ploegendienst, en heb dus nu wat vaker tijd om 's avonds in de bank te ploffen en tv te kijken.

Nou om eerlijk te zijn vreet ik mezelf compleet op! Pffftttt? wat een reclame en wat een herhalingen, programma's die je 3 dagen geleden gekeken hebt, en dan weer herhaald worden??? 

En om dan nog maar niet te spreken over de oude series zoals Allo allo, en The A-team, hebben ze nou niks beters meer??? 
Of spannen de commerci?le samen met Netflix en Videoland.

Natuurlijk heeft tv meer te bieden. Wat dacht je van de stand-by knop? En de avond doorbrengen met luisteren naar je 1.000.000 muziek nummers.

3minuten gemiddeld per nummer =3.000.000 minuten .
Hoe je nog minuten genoeg over na dat half jaar en is het weer tijd voor bemoeienissen met de corso.

freggel1 zei:
Ik kijk normaal gesproken niet veel naar de tv, maar sinds een half jaar ben ik [tijdelijk] uit de ploegendienst, en heb dus nu wat vaker tijd om 's avonds in de bank te ploffen en tv te kijken.

Dat ploffen op de bank is al fout. :)

freggel1 zei:
Nou om eerlijk te zijn vreet ik mezelf compleet op! Pffftttt? wat een reclame en wat een herhalingen, programma's die je 3 dagen geleden gekeken hebt, en dan weer herhaald worden??? 

Hier is er nog zo ??n die zich loopt op te vreten gezien de grote hoeveelheid reclame. Ook al die pop-ups tussendoor wanneer welk programma is te zien daar ga ik me ook steeds meer aan ergeren omdat het toch wel afleid.

freggel1 zei:
En om dan nog maar niet te spreken over de oude series zoals Allo allo, en The A-team, hebben ze nou niks beters meer??? 
Of spannen de commerci?le samen met Netflix en Videoland.

Het kost bijna niks om dit te herhalen en herhalingen kan je overslaan bijvoorbeeld door in bed te ploffen, maar wat ik erger vind is dat sommige afleveringen uit bepaalde series herhaald worden zoals op Discovery zonder dat er in de EPG duidelijk staat vermeld om welke aflevering het gaat en uit welk jaar. 

En omdat ze concurreren tegen elkaar staan vaak de betere programma's tegen over elkaar qua tijdstip en is er reclame en zap je weg dan is daar ook weer volop reclame te zien. Vind men het gek dat kijkers een keer weglopen en de commerci?le steeds minder kijkers trekken?

Met nog een maandje of 2 kan je weer in de avond volop genieten in de tuin van je Wifi Netwerk @Freggel. ;)

Oh maar dit is al langer het geval dan een half jaar hoor.

Inderdaad veel herhalen maar je wordt ook doodziek van de reclame. Misschien begrijp je nu ook waarom ik lekker rustig 's nachts kijk als ik iets wil kijken. Dan heb ik het opgenomen en kan de reclames lekker snel doorzappen. En het is maar weinig wat opgenomen hoeft te worden omdat teveel zooi gewoon oud is van vorig jaar of herhalingen en ga zo maar door.

Pardon? Er zijn heel veel mensen die blij zijn dat weer eens wat leuke oude series zoals Allo Allo weer eens op TV komen. Jarenlang werd in de zomer alleen herhaald wat in de winter uitgezonden werd tot in den treure toe.
Dan is iets als Allo Allo wat toch al jaren geleden werd uitgezonden, gewoon een verademing. Wat mij betreft mochten ze nog meer uit zenden van nog langer geleden.

The A-Team vind ik zelf ook niet zo geweldig, maar je hebt er klaarblijkelijk nog niet naar gekeken, behalve naar de naam dan, want er spelen totaal andere mensen in mee, dat is dus een vernieuwde serie van The A-Team.

Deze reactie had ik ook op Fun geplaatst, maar hier reageren er meer op dus ben eens benieuwd naar de meningen over die oude programma's.

Naar the A-team heb ik wel gekeken, althans even er naartoe gezapt, maar ik dacht toch echt dat het de ouwe serie was? 

Misschien iets te snel gezapt, ik heb het wel een beetje gehad, met remakes van zulke series, en het wordt tijd dat er iets meer nieuwe series komen,
ik plaats van al die mauwseries zoals Docter Phil, en ga zo maar door...

En Parabolica, ik ga idd binnenkort weer genieten in de tuin, en hang er weer een player weg, en lekker iptv kijken. :biggrin:

Met oude programma's kan je niet verwachten dat ze precies herhalen wat ik leuk vind. Baantje kijk ik wel af en toe al is het maar om te leren hoe je het niet moet doen. :) :)

Voor mij hoeft er zoiets niet herhaald te worden, ik was vorige week bijvoorbeeld bij de Plus om wat boodschappen te doen, en jahoor een nieuwe aktie, u kunt sparen voor de Fabeltjeskrant...  :confused:
Ik kan niet w88 op de moestuintjes!

Is er nou niemand meer die eens iets nieuws kan verzinnen.

Ik mag hopen dat Tita Tovenaar, het zwaard van Ardoean, Q & Q, en Pipo de clown voorlopig niet meer herhaald worden door dat stelletje Teletubbies. :biggrin:
Ohja, Arpad de zigeuner, en Floris wanneer komt dat weer? Hoe heette die serie nou weer waar Bart Peeters zijn debuut maakte? Zeg eens....

Als ik iets ouds wil zien dan gebruik ik YouTube en zoek naar de Mounties. :biggrin:

Pfffttt?.

Ik mag hopen dat Tita Tovenaar, het zwaard van Ardoean, Q & Q, en Pipo de clown voorlopig niet meer herhaald worden door dat stelletje Teletubbies. :biggrin:
Tja sorry maar ook hier ga je weer de fout in. Tita Tovenaar en Pipo de Clown zijn ook weer nieuwe afleveringen met nieuwe spelers. en dit soort programma's is ook niet voor jou bedoeld maar voor kinderen. :biggrin:

Q en Q vond ik vroeger een prachtige serie, waarom zou deze niet meer herhaald mogen worden? Wat wil je dan? De zoveelste keer een herhaling van Goede Tijden slechte Tijden?
Alles is beter dan wat ze eerst deden, maar domweg alles herhalen van het jaar ervoor.
Doe mij nog maar even opnieuw Fawlty Towers en Archie Bunker hoor, geen enkel probleem. Zou zelfs in deze tijd ook nog passen.

Wat wil je dan? Zeker op de NPO die met amusement door de overheid beperkt is en al lang niet meer mogen wat ze graag zouden willen?

Ik vraag me af of Pipo de Clown, Tita Tovernaar maar ook Floris of the Thunderbirds, iets waar wij vroeger voor thuis bleven, nu nog in de smaak vallen bij de jongste generatie. Maar het is altijd beter dan al dat gewelddadige series en tekenfilms waar ze soms op jonge leeftijd al mee geconfronteerd worden.

Aan de andere kant zijn de kinderen naar mijn gevoel steeds vroeger volwassener. Waren sommige films voor ons toen alleen geschikt voor boven de 18 jaar, nu is het 12 jaar of ouder en is het met heftige sex dan vanaf 16 jaar en onder toezicht van de ouders. :)

Maar over herhalen en een nieuw jasje, was de TV vroeger ook leuker vraag ik aan de ervaringsdeskundige?

Ik weet niet waar jij ziet dat ik de fout in ga BT?  Ik heb even geleden gekeken naar the a-team, maar zag daar toch echt de spelers van de oude serie, en ja ik weet dat er een remake is van Pipo de clown, en dat het voor kinderen is. 

Er is hier een ander topic aan de gang, en misschien dat Nederland een voorbeeld kan nemen aan Engeland, en een apart kanaal maken voor deze oude series. ;)
Q&Q was inderdaad een prachtige serie, maar als je het niet erg vindt ga ik nou Flodder kijken, ben een beetje verliefd op Kees...

Nog even en dan is het weer goed weer, en dan kunnen we de zee gaan straten...

Ga jij naar maar een Eend vangen!  :grrr:

freggel1 zei:
Hoe heette die serie nou weer waar Bart Peeters zijn debuut maakte? Zeg eens....

Bart Banninks? ;)

Hedde gij het nou over diejen Belg van The Radio's? Bart Peeters :biggrin: [de sreie Bart Banninks bedoel, ik niet]

I'm into folk :jow: 

ik heb ook nog een ouwe home computer....

We gaan er geen Katastroof van maken eeej. :stupid:

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan