Kilroy
Addicted Member
- Waarderingsscore
- 1
- Punten
- 0
- Leeftijd
- 14
Van de Red Arrows is een toestel neergestort op het festival op Bournemouth Airport.
Ooggetuigen zagen dat na een display de 9 toestellen wegvlogen waarbij eentje weg zakte en crashde.
Het MoD (Ministry of Defense) doet een onderzoek naar de zaak.
De Red Arrows worden wereldwijd gezien als het beste display team ter wereld.
En dat kan ik bevestigen want ik heb ze vaak genoeg gezien.
Wat me echter bijzonder stoort is dat in de pers hier het een stunt team en stunt vliegers noemt.
Het heeft helemaal niets met stunten te maken maar is uiterst peciese lucht aerobatiek.
Het team heet dan ook het Royal Air Force Aerobatic Team het display team of the Royal Air Force.
Displays heten de shows dan ook of in Nederlands demonstratie teams.
Net als de andere twee groten de USAF "Thinderbirds" en de US Navy "Blue Angels".
Als de pers een beetje beter had gekeken had men dat ook kunnen weten.
Grtz.
Ooggetuigen zagen dat na een display de 9 toestellen wegvlogen waarbij eentje weg zakte en crashde.
Het MoD (Ministry of Defense) doet een onderzoek naar de zaak.
De Red Arrows worden wereldwijd gezien als het beste display team ter wereld.
En dat kan ik bevestigen want ik heb ze vaak genoeg gezien.
Wat me echter bijzonder stoort is dat in de pers hier het een stunt team en stunt vliegers noemt.
Het heeft helemaal niets met stunten te maken maar is uiterst peciese lucht aerobatiek.
Het team heet dan ook het Royal Air Force Aerobatic Team het display team of the Royal Air Force.
Displays heten de shows dan ook of in Nederlands demonstratie teams.
Net als de andere twee groten de USAF "Thinderbirds" en de US Navy "Blue Angels".
Als de pers een beetje beter had gekeken had men dat ook kunnen weten.
Grtz.