Regionale omroepen op pioneer ontvanger??

Grizmo

Jr. Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
57
Satvrienden, hoe krijg ik in godsnaam die regionale omroepen op een pioneer sat ontvanger? Heeft iemand hier een duidelijke beschrijving of stappenplan voor?

Fijne kerstdagen allemaal en alvast de beste wensen voor 2007

Greetzzz Grizmo

Dat is zeker zo,n orginele bak van canaal+

Ik heb hier ook problemen met een philips ontvanger.

In willekurige vollegorde krijg ik ze niet erin.

Maar in canaldigtaal vollegorde wel en zitten ze op plaats 70 71 enz.

Vreemd.

sat4ever.

Beide keren zoeken (willekeurig en canal digital) leveren niets op

en zo zijn er wel meer van die goedgekeurde doosjes waarbij dat niet echt wil lukken.

gaat alleen met de orginele firmware of jemoet eens bij luxsat kijken maar ik heb steeds de orinelen firm wer erop gezet met een nokia moet je kijken op www.rebel.nl.eu.org want dit is het zelfde als een strong 8100 of 8000 voor de aanduiding moet je even onder op de kist kijken bij het type plaatje maar met orginele firmware kun je gewoon kanalen toevoegen
gr frans

Doos is absoluut origineel. Maar vertikt het om de regionale zenders te pakken. Het is een DSBR110 Pioneer.

Greeetzzz Grizmo

Ik verwijs je er liever niet naar, maar bij s4a daar staan diverse nieuwe kanalenlijsten voor de pioneer. ;)

Heb ik daar geen oslink voor nodig en werken deze ook op de originele firmware?
Mag daar via de officiele weg niet komen.......

Greeetzzzz Grizmo

Voor een pioneer 110 heb je bij mijn weten geen oslink nodig, enkel een paar krokodillebekjes om massa te maken op de print, en een seri?le kabel.

Lees het anders hier nog maar eens door. ;)

/www.oslink.org/index.htm je kunt ook hier eens kijken bladzijde van freggel licht er uit
gr frans

Kom er niet verder mee, ding is van mijn schoonmoeder. Moet maar een ander fatsoenlijke ontvanger aanschaffen. Kan er wel e?n of andere exotische firmware in rammen, maar ik zie de bui alweer hangen als er weer wat wordt veranderd. Vindt bovengenoemde sites niet echt duidelijk (oslink.org heb ik nog niet bezocht) maar is deze pioneer nou een strong/philips?

Greetzzzz Grizmo

Je kunt gerust in zo'n pioneer een andere firmware stoppen, als alle instellingen juist staan dan blijft de boel heus wel werken.

doe er meteen de laatste kanalenlijst in van de site die ik al noemde, en dan heeft jou moeder er nog veel plezier van.

Het is dat je vrij ver van mij afwoont, want anders had ik het wel eventjes voor jou gedaan. ;)

Ohja Frweber, wat werkt er nietaan de site van Zeguers?
Of bedoel je die testuitleg van mij?

geeft aan dat de bladzijde niet bestaat teminste bij mij zal het dadelijk nog eens proberen
gr frans

Freggel dit geeft hij aan als ik de downloads bezoek
gr frans

Het spijt ons, de pagina die u zoekt, bestaat niet.

Misschien heeft u?
het adres van de pagina fout ingegeven.
het adres ingegeven van een klanten homepage die niet meer bestaat.
op een link van een andere site geklikt die naar een pagina van ons verwijst die niet meer bestaat.

Heb je het nu over oslink.org?

Want daar werken al langer een hoop downloads niet.

Anders even zeggen waar je het nu precies over hebt.

nee bladzijde die jij aangaf met hier
ik neem aan dat ik bij de downloads moet zijn om iets binnen tehalen
gr frans

@Grizmo

Als hij origineel is kunnen er toch maar 999 zenders in dus radio en TV zit de lijst niet gewoon vol??

normaal laaid hij alleen maar c+ kanalen en dat zijn er ongeveer 700 hij spreekt niet over een twin lnb heeft hij die wel dan moet hij schotel 6 graden draaien anders pakt hij eerst de hotburd lijst maar ik geloof niet dat hij die heeft want hij heeft nog de orginele firmware er in
gr frans

Die indruk krijg ik wel ja, ik heb ook gepoogd alles te verwijderen en vervolgens canal digital opnieuw te scannen. Maar dit duurde schoonmams te lang......ik haal dat ding gewoon hierheen, moet toch lukken om die kl*te regionalen erin te krijgen, lijkt me.

Greetzzz Grizmo

Dan heb je daar toch kanalen-editors voor, in dit geval voor de pioneer, MES.

Dan ga je toch lekker zelf kanaaltjes verwijderen en toevoegen?

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan