Regionale zenders vanaf nu via de satelliet

W

wknol

zo juist zijn de 9 regionale zenders gestart met uizendingen via de satelliet!!

hoi,

het blijkt dat de tv zender L1 limburg via het pakket op 11914 h op astra 3 niet in breedbeeld uitzend.

op de oude freqentie12641 h is dit wel het geval.

dit zou kunnen betekenen dat als L1 de de 12461 h verlaat en voor doorgifte op de astra 1 ook de 11941 h gebruikt dat men niet meer in breedbeeld is te zien.

Misschien gaat dat later nog wel komen. Zelf heb ik daar weinig last van want wij hebben nog zo'n 4:3 TV. Mijn ogen zijn te slecht voor een breedbeeld.:)

Nee dank je, ik heb er verschillende gezien en ik ben groot beeld gewend, bij de meeste van die breedbeeld dingen worden de ondertitels toch iets kleiner en dan word het toch erg moeilijk.

Ik had er eentje gezien die me beviel, dat was dan gelijk een grootbeeld breedbeeld of zoiets met een 95cm doorsnee scherm, maarja... die was te breed voor in onze TV kast en de vrouw vond er niks aan dus mocht ik hem niet hebben.:)

hoi,

hier een foto van de uplinkcontainer voor de regionale zenders naar 23,5 in hilversum.

http://www.s**4**l.com/upload//1260442-dish2.jpg .

Wel grappig inderdaad. Ik neem aan dat dit een tijdelijk oplossing is zo'n uplink containerwagen en dat er straks nog een vaste opstelling komt?

Wel shit dat precies TV West er weer niet bij zit,, hoop dat die snel volgen.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan