Relatie Contract

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
68
Relatie Contract

Ik, ondergetekende, ____________________(naam van het vrouwtjes dier) vrouwelijk van sexe en volledig bij mijn volle verstand accepteer hierbij het nu volgende relatie contract;

Paragraaf 1

v Ik beloof dat ik in het uitzonderlijke geval dat ik geen orgasme heb gehad nadat jij 5 hele minuten hebt liggen pompen en dronken van mij bent afgerold, hijgend als een ouwe kerel met astma, er een zal FAKEN.

Paragraaf 2

v Tevens zal dit toneelstuk tot in de finesses worden uitgevoerd, want ik zal zeggen; "Dus dit is wat ze bedoelen met "Sex voor Gevorderden". Daarbij zal ik kreunen als een kat die herhaaldelijk met een naald gestoken wordt.

Paragraaf 3

v Ik zal NOOIT meer vragen om VOORSPEL.

Paragraaf 5

v In het geval dat ik samen ben met vriendinnen, zal ik hen vertellen dat je beter bent geschapen dan een grote kale Himalaya YAK en dat een OLIFANT jaloers zou zijn.

Paragraaf 5.01

v Ik zweer plechtig dat ik jouw penis nooit, maar dan ook helemaal nooit een leuk koosnaampje zal geven.

Paragraaf 7

v Ik beloof vele uren door te brengen in de sport-school om zo mijn lichaam in optimale staat te houden, ook al zal jouw inname van bier een dermate grote bierbuik veroorzaken dat vergelijkingen met een bijna volgroeide zwangerschap niet misplaatst zijn.

Paragraaf 8

v Ik beloof elke millimeter van mijn lichaam te scheren en altijd van jouw weekend-baard te houden.

Paragraaf 9

v Ik zal meedogenloos al mijn aantrekkelijke vriendinnen ondervragen om jou op de hoogte te brengen of ??n van hen wellicht ook maar enigszins neigt naar bi-sexualiteit. Zoja, zal ik haar thuis uitnodigen voor een etentje en haar autosleutels verstoppen zodat ze moet blijven slapen.

Paragraaf 10

v Ik zal op geen enkele wijze protesteren als jij tweemaal per week gaat stappen met vrienden en ik zal het geen probleem vinden als hierbij ook eventueel vrouwen bij aanwezig zijn.

Paragraaf 11

v Tijdens Formule 1 Grand Prix weekenden zal ik je ongestoord de trainingen, voorbeschouwing en race laten kijken, bij tijd en wijle door mij voorzien van het gerstennat en lekkere hapjes cq zoutjes. Ook is het geen enkel probleem als er naast jou op de bank enkele door jou geselecteerde "pitspoezen" zullen zitten. De geplande boswandeling vervalt hierbij zonder protest van mij.

Paragraaf 12

v 's Ochtends, wanneer jij een een harde dag werken tegemoet gaat, zal ik je tot in lengte van dagen voorzien van een uitgebreid en uitstekend verzorgd lunchpakket en vlak voor je vertrek extra motiveren door de woorden; "Oh, wat zie je er weer fantastisch uit vandaag!"

Paragraaf 13

v Het is de mannelijke partij ten allen tijde toegestaan om het televisie-toestel op zondagavond volledig te benutten ten behoeve van het programma Studio Sport. Onnodig te vermelden dat hierbij de catering - lees vrouwelijke partij - uitgesloten is van verlof.

Paragraaf 14

v Het is de vrouwelijke partij niet toegestaan om schriftelijke danwel mondelinge klachten in te dienen omtrent eventuele remsporen in het ondergoed. Ook wordt er rond dit onderwerp een algehele zwijgplicht opgelegd tegenover derden, deze regel is ook van toepassing op het gebruik van alcohol.

Paragraaf 15

v Wasgoed behoort 2 ? uur na het deponeren in de wasmand, kastdroog, gestreken en op volgorde in de kledingkast te liggen.

Paragraaf 16

v Het is een stimulans als de vrouwelijke partij namen noemt van diverse vriendinnen tijdens het bedrijven van de liefde, zo kan de man in kwestie zich verdiepen in de persoon achter de naam.

Volledig bij mijn volle verstand verklaar ik hierbij mijzelf te onderwerpen aan de voorwaarden van dit contract.

Datum/Plaats: _____________

heb uitgeprint en neergelegd daarna pak slaag gehad dus ben der effe niet

Ik ga het ook even overleggen, maar houdt er wel rekening mee dat ik wellicht de eerste weken niet meer online ben!!!

:biggrin::biggrin::biggrin:

Ik heb mijn contract onder de kerstboom gelegd, scheelt me toch mooi een kerstboom aftuigen :)

Ik heb het ook overlegd en ben nu afgetuigd en heb voor zeker een half jaar straf gekregen en ze slaapt nu in de andere slaapkamer, conclusie ik ben mooi de klos.

We weten het allemaal,het leven van de man gaat niet over rozen
gr frans

En Bedankt, ik heb het mijn vriendin ook laten lezen, en wat denk je???

Eens gaat het bij iedereen op zwart

Geen idee Nollie, maar mijn vrouw heeft ondertekend.:biggrin:

Black Tiger;171406 zei:
Geen idee Nollie, maar mijn vrouw heeft ondertekend.:biggrin:

Wat heb je der beloofd tijger een mercedes ofzo....

Misschien kan ze tussen de letters door lezen en heeft ze iets ondekt waar door je dadelijk zelf zwaar erinzit??????de tijd zal het leren hahahahahah
gr frans

Ik heb gewoon de handtekening van mijn vrouw vervalst. Gniffel! Gniffel!

Net als ik vroeger op school deed met de handtekening van mijn
ouders als ik weer eens een "voetbalpoolrapport" had gescoord
of een extra ATV-dag opnam.

Multispijbelaar

In middels zijn ze DIEP,DIEP donker Blauw
ze hebben vakantie tot de zomer van 2008

Eens gaat het bij iedereen op zwart (ik hoop die twee van mijn niet )

Wat heb je der beloofd tijger een mercedes ofzo....
Whahaha, neu die kan niet eens autorijden.:biggrin:

Ik heb gewoon een afspraak op papier gezet dat ik voor haar voor op de slaapkamer een Dreambox 500 mag kopen en dat laten tekenen zodat ze later niet zegt dat ik die wilde hebben.
Alleen heb het contractje er onder gelegd en wat uit laten steken zodat ze daar getekent heeft.

Dus dat was niet zo'n probleem. Het probleem wordt alleen de uitvoering van het contract als ze er achter komt wat ze daadwerkelijk getekend heeft.:biggrin:

Valsheid in geschrifte tijger neem het voor vrouwtje tijger nu wel effe op he lol....

Duh... dat is helemaal geen valsheid in geschrifte Pikkie, dat zie je verkeerd, immers er is niets vervalst. Ik kan er toch niets aan doen dat ze niet meteen zag dat er nog een vel onder lag en dat ze wat te laag getekent heeft, da's gewoon een kwestie van te snel tekenen zonder goed te kijken.:biggrin:

Black Tiger;171452 zei:
Duh... dat is helemaal geen valsheid in geschrifte Pikkie, dat zie je verkeerd, immers er is niets vervalst. Ik kan er toch niets aan doen dat ze niet meteen zag dat er nog een vel onder lag en dat ze wat te laag getekent heeft, da's gewoon een kwestie van te snel tekenen zonder goed te kijken.:biggrin:

Ja ok mevrouw tijger in het ootje nemen nou je weet dat vrouwtje tijgers heel gevaarlijk kunnen zijn.

Ik heb het nogmaals gevraagd ik mag nu kiezen of ik opzolder , in de schuur of in de auto slaap.

vrouwtje tijgers heel gevaarlijk kunnen zijn
Klopt, maar dat scheelt dan al weer, mijn vrouw heet paard. Mensen die me kennen weten dat ik m'n ega regelmatig zo noem.
Heeft ook voldoende overeenkomsten, lange manen, bijt van voren en trapt van achteren.:biggrin:

Hoewel.... hmmz... ze kan ook hard trappen inderdaad, da's minstens zo gevaarlijk als een tijgervrouwtje.:?

Wizzard, ik zou de zolder kiezen, da's toch nog comfortabeler en warmer dan in de schuur of in de auto.
Een andere optie is mijn riempje te lenen. Betreft een riem met een dikke ketting eraan. Is vroeger van mijn bouvier geweest maar heeft ook goed dienst gedaan om de vrouw af te richten, dus daar kun jij hem dan ook voor gebruiken. Mag je zo lenen, als ik hem maar weer terug krijg als je er ermee klaar bent.:)

whahaha

uitgeprint..... laten lezen voor ondertekenen.......

hoop na 3 weken weer te kunnen zien,maar heb nog geen geluid
het worden weer donkere en stille dagen

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan