Reputatie

K

Kerstkonijn

Hoeveel reputatie moet ik rondsproeien voordat ik iemand er nog eentje kan geven?

Nope. Ik wil iemand die een keer een negatieve reputatie heeft gekregen, nu ook een positieve geven. :tong:

Het stond een beetje belachelijk hoog. Voor elke 1000 posts kreeg je een wijzigingspunt.
Is nu gewijzigd naar 100 posts, net als het aantal uitgedeelde reputaties.
M.a.w. na 100 posts en/of na 100 uitgedeelde reputaties krijg je 1 wijzigingspunt als ik het nu goed gezien heb.

ik heb al moeite om aan de 100 te komen en met deze weer eentje erbij :biggrin:

en dat is zeker niet omdat ik weinig met de sathobby bezig ben

Oh maar dat is ook niet nodig Luca. Standaard krijgt iedereen geloof ik een X aantal punten die hij kan gebruiken om reputatie te geven.
Alleen weet ik niet precies hoeveel dat is, volgens mij 10 stuks. Het hele reputation power gedoe zit niet van het makkelijkst in elkaar, in elk geval zeker de wijzigingspower vind ik maar vreemd in elkaar steken.

Maarja het werkt en er zijn mensen die het leuk vinden, dus geen zorg, je komt er wel.:)

De limieten kunnen gewijzigd worden dus als er veel mensen zijn die dat anders willen zien dan is die mogelijkheid in principe aanwezig. Het staat standaard (behalve die door mij van 1000 naar 100 gewijzigde instelling) zo ingesteld dat men niet dagelijks even met reputaties kan gooien en wijzigen en dat is wel terecht. Dat pushed de mensen dan toch wel weer om even na te denken over de te geven reputaties.

Doch dat is het leuk van forumsoftware, vrijwel alles kun je aanpassen en anders maken.:cool:

Nou, dan zal ik ook eens een beetje rond gaan strooien met de reputatie puntjes:biggrin:

Maareuh, wat is het nut en doel hiervan?

Nut en doel? Gewoon grappigheid en ter streling van eigen en andermans ego.:biggrin:
Gewoon een leukigheidje dus net als de member statussen.

Ter aanvulling.
Dit las ik nog in een andere thread:
Er moet aan 20 users een reputatie gegeven worden voordat men weer dezelfde persoon een reputatie kan geven.
Heb ik ook ergens opgezocht in het verleden.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan