Respijt voor schotelantennes Rotterdam.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
736
Punten
113
Leeftijd
59
In Rotterdam begint woningcorporatie de Nieuwe Unie voorlopig geen processen tegen mensen met een schotelantenne.

De corporatie eiste dat de illegale schotels voor het eind van deze maand zouden zijn verwijderd.

Volgens de Nieuwe Unie veroorzaken de schotels schade aan de gevels en ontsieren ze het straatbeeld.

De aankondiging dat rechtszaken zouden volgen tegen mensen die hun schotel niet weghalen, leidde tot veel kritiek van huurders en enkele politieke partijen in Rotterdam.

De nieuwe Unie last nu een pauze in van 3 maanden.

In die tijd wordt met alle betrokkenen naar een oplossing gezocht.

Ik weet dat er mensen zijn die hier heel blij mee zijn. Aan de andere kant is het natuurlijk gewoon een uitstel en kan je wel de hoop hebben dat ze misschien de boel afblazen maar de kans is klein dat, dat gebeurt.

Het blijft een spannend proces en we zullen het zeker volgen.

;)
Nr.10

Yep we zullen het zeker blijven volgen @Nummer10.

Maar ergens hoop ik niet dat de Unie dit gaat winnen, want als dit gebeurt dan gaan er volgens mij meer...

En wat moeten wij dan straks, mijn buurman heeft er ook eentje hangen maar is gebonden aan zijn verhuurder, maar ik ben eigenaar, dus wat gaan we krijgen?

freggel1;173617 zei:
En wat moeten wij dan straks, mijn buurman heeft er ook eentje hangen maar is gebonden aan zijn verhuurder, maar ik ben eigenaar, dus wat gaan we krijgen?
beide beeld via de schotel :biggrin:

freggel1;173617 zei:

Misschien is ze het daar om te doen! Ze kunnen het bij jou als eigenaar niet verbieden. Wie weet denk jou buurman nu ook; mmmmmh bij freggel mag het wel laat ik ook maar mijn huis kopen.

;)
Nr.10

Hmmmmm de eerste die aan mijn schotel komt staat voor de rechter.
Huisvredebreuk en poging tot inbraak en nog een mooie recht op vrije nieuws garing en wat dacht je van vrijheid van menings uiting en zo weet ik er nog wel een aantal altans mijn rechtspersoon weet er nog wel een aantal ik zou zeggen kom maar ik lust ze rauw.

Gelukkig woon ik niet in Rotterdam of is het nu andersom.

Typisch weer iets voor MBH.:)
Maar het is geen slechte gedachte, er zijn zoveel andere oplossingen dan weg laten halen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan